וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזולאי: "הוכחתי את עצמי". זהבי: "הלוואי שגם יכבוש 100 שערים"

29.11.2015 / 22:55

כוכבי הניצחון של מכבי תל אביב מאושרים מההצגה של הקשר. זהבי: "זו הקבוצה שאני רוצה לראות, זה המשחק הכי טוב שלנו העונה". יוקאנוביץ' על מיכה ובן חיים: "לא מסתכל על שחקנים בודדים". 20 מתוך 27 השערים של הצהובים נכבשו במחצית השנייה

one

מכבי תל אביב סוף סוף סיפקה משחק דומיננטי ראשון מתחילת העונה. האלופה הביסה הערב (ראשון) את בני יהודה, חזרה למקום הראשון בטבלה על חשבון הפועל באר שבע, וקיבלה תצוגת תכלית משלומי אזולאי - עד לא מזמן אחד מאחרוני המחליפים - שכבש (56), בישל פעמיים לערן זהבי (59, 65) והיה המצטיין על המגרש. המחליפים דור מיכה וטל בן חיים חתמו עם שער נוסף, כשהראשון מבשל והשני כובש (85), בדרך לחגיגה צהובה באצטדיון בנתניה, שאירח את המשחק בעקבות השזרוע בבלומפילד. הנתון של המשחק? 20 מתוך 27 שערי הליגה של מכבי תל אביב העונה נכבשו במחצית השנייה.

ברני ארדוב

"הייתה לנו הופעה טובה, התחלנו טוב ועשינו את ההמשך קל יותר", אמר מאמן מכבי תל אביב סלבישה יוקאנוביץ'. "הם פתחו עם חלוצים מהירים ויצרו בעיות, אבל עמדנו נכון ובמחצית השניה היינו טובים יותר וכבשנו ארבעה שערים. בסך הכל אני יכול להיות מרוצה מהיום. המשחק לא נמדד רק לפי המחציות, מצאנו יותר ספייס ותקפנו יותר. צריך להיות שמח על כולו, והיום אני שמח".

על טל בן חיים החלוץ ודור מיכה: "אני לא מסתכל על דקות בודדות של שחקנים, אני מסתכל ודואג לאיך הקבוצה משחקת לאורך משחק שלם. אנחנו עובדים ביחד, כדורגל זה לא דקות בודדות. אני כן יותר שמח מהמחצית השנייה, אבל עשינו עבודה טובה מההתחלה. אני לא יודע שום דבר על זהבי בינואר, הוא אחד הטובים שלנו והחלוץ הפותח. הוא לא חלוץ טבעי, אבל אני משחק איתו בתפקיד הזה כי הוא בכושר טוב".

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב הביסה את בני יהודה 0:4 וחזרה לפסגת ליגת העל

לכתבה המלאה
איתן טיבי, ערן זהבי, טל בן חיים שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
חגיגה. שחקני מכבי תל אביב/ברני ארדוב

גיבור הניצחון שלומי אזולאי אמר בסיום: "כשהגעתי למכבי ידעתי שתהיה תחרות גדולה על המקום בסגל, שמח שהוכחתי את עצמי ואני כבר מסתכל הלאה. המטרה היא להתקדם ממשחק למשחק, צריך לשים את ליגת האלופות מאחורה ולהתסכל על המשחק הבא כל פעם".

ערן זהבי, שהגיע ל-101 שערים במכבי תל אביב, הוסיף: "לא יודע מה זו תקופה לא טובה, היה עומס גדול. אני שמח שנראנו טוב וחשוב ששמרנו על שער נקי. בני יהודה לא הגיעה לאף מצב. צריך לתת קרדיט לכולם. זה המשחק הכי טוב שלנו בליגה, שלטנו והנענו כמו שצריך. אני מקווה לראות משחקים יותר טובים. זה לא משנה זרים או ישראלים, כל שחקן כאן יודע שמשחק אחד הוא יכול לשחק ומשחק אחר לא לשחק בכלל. התחרות היא בריאה. מקווה שכל אחד שמקבל הזדמנות יקח אותה ויתרום. הטיפ שלי לשלומי - שיהיה רגוע ושימשיך בתיאום הקבוצתי, זו הקבוצה שאני רוצה לראות. הלוואי שיגיע גם ל-100 שערים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully