וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: בורוסיה דורטמונד הביסה 1:4 את שטוטגרט

פייר אמריק אובמיאנג כבש צמד (19 ו-91), הגיע ל-17 שערי ליגה ו-25 בכל המסגרות והוביל את הצהובים-שחורים לניצחון שצימק את הפער מבאיירן לשמונה נקודות. לברקוזן - שאלקה 1:1, רק 0:0 לוולפסבורג

פייר אמריק אובמיאנג שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
לא מפסיק לכבוש. אובמיאנג/רויטרס

המחזור ה-14 בבונדסליגה יינעל הערב (ראשון) עם שלושה משחקים, בשל העובדה ששלוש קבוצות גרמניות משחקות בליגה האירופית. בורוסיה דורטמונד התאוששה משני ההפסדים, מול המבורג וקרסנודאר עם 1:4 ביתי מול שטוטגרט. לאחר מכן נפרדו באייר לברקוזן ושאלקה ב-1:1, וולפסבורג לא הצליחה לנצח וסיימה ב-0:0 מול אוגסבורג.

- מאטס הומלס שחקן בורוסיה דורטמונד. GettyImages
הומלס ישב על הספסל/GettyImages

בורוסיה דורטמונד - שטוטגרט 1:4

הקבוצה של תומאס טוכל הגיעה למשחק אחרי שני הפסדים ברציפות, 3:1 להמבורג בליגה ו-1:0 מול קרסנודאר בליגה האירופית. מי שאכזב מאוד בשני המשחקים האלה היה מאטס הומלס, שכבש שער עצמי מול המבורג וגרם לפנדל בליגה האירופית. בעקבות כך, איבד הבלם את המקום בהרכב ונכנס בדקה ה-80 במקום מרקו רויס. גם כך הצליחה בורוסיה דורטמונד לנצח 1:4 את שטוטגרט ולשפר את מאזן הנקודות שלה ל-32, בעוד שטוטגרט במקום ה-16 עם 10.

כמו בכל המשחקים שנערכו ביום שבת, גם בווסטפאלן שטאדיון קיבלנו שער מוקדם מאוד. בורוסיה דורטמונד כבשה ראשונה כבר בדקה השלישית. זה היה גונסאלו קסטרו שהגיע ראשון לכדור שחזר מהשוער האורח פז'מיסלב טייטון ונגח פנימה את ה-0:1. השער השני הגיע בדקה ה-19 לאחר שקסטרו הכניס כדור עומק יפה לאובמיאנג, שהקפיץ מעל טייטון את ה-24 שלו העונה בכל המסגרות וה-16 בליגה וזה 0:2. שטוטגרט הצליחה לצמק עוד לפני המחצית כשדניאל דידאבי מרשית בדקה ה-40 וזה 1:2. אם אצל האורחת קיוו לצאת עם משהו מהמשחק הזה, הם התבדו בדקה ה-65 לאחר שגאורג נידמאייר דחק כדור לשערו שלו בעקבות כדור רוחב של מרקו רויס וזה 1:3. חשבתם שכאן זה נגמר? ממש לא. בדקה ה-90 אדריאן ראמוס שלח כדור עומק לאובמיאנג, שפרץ קדימה, הטעה את השומר שלו ובעט לפינה הרחוקה עם רגל שמאל, זה 1:4 והשער ה-25 של הגאבוני בכל המסגרות וה-17 בליגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
חאבייר הרננדס שחקן באייר לברקוזן (אמצע) מול ג'ואל מאטיפ שחקן שאלקה. GettyImages
חאבייר הרננדס מול מאטיפ/GettyImages

באייר לברקוזן - שאלקה 1:1

שבוע אחרי שניצחה 1:3 בפרנקפורט וחזרה לנצח אחרי שלושה הפסדים ברציפות בכל המסגרות, שוב כשלה הקבוצה של רוג'ר שמידט לנצח. באייר לברקוזן סיימה ב-1:1 בבית מול שאלקה, שרשמה משחק ליגה רביעי ברציפות ללא ניצחון.

האורחת עלתה ליתרון בדקה ה-50 לאחר שליאון גורצקה הצעיר הכניס כדור עומק יפה למקסים צ'ופו מוטינג, שהצליח להכניע את ברנד לנו וקבע 0:1. לברקוזן הצליחה להשיג נקודה בדקה ה-85. חאבייר הרננדס קיבל כדור עומק מקווין קאמפל, ניסה ליישר למרכז ופגע בסשה ריטר משאלקה ומשם זה הלך פנימה, 1:1.

באס דוסט שחקן וולפסבורג. GettyImages
דוסט מאוכזב/GettyImages

אוגסבורג - וולפסבורג 0:0

אחרי ה-0:6 מול ורדר ברמן במחזור שעבר וה-0:2 מול צסק"א מוסקבה בליגת האלופות, הזאבים שוב מאכזבים בחוץ בליגה ורשמו משחק חוץ שני ברציפות ללא ניצחון בזירה המקומית. וולפסבורג סיימה ב-0:0 בחוץ מול אוגסבורג, כשהאירוע המרגש היחיד במשחק היה הצהוב השני והאדום שקיבל דאנטה מוולפסבורג בדקה ה-85. וולפסבורג נותרה במקום השלישי עם 25 נקודות, והיא רחוקה שבע נקודות מדורטמונד השנייה. אוגסבורג עלתה למקום ה-16 עם 10 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully