וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: רק 1:1 לארסנל מול נוריץ', אלכסיס וקוסיילני נפצעו, 0:1 לליברפול

התותחנים עם משחק ליגה שלישי ברציפות ללא ניצחון ואיבדו עוד שני שחקנים שהוחלפו לאחר פציעות. אוזיל כבש (30), גבראן השווה (43). פנדל של מילנר (62) סידר לקלופ ניצחון שלישי בארבעה משחקים

המחזור ה-14 בפרמיירליג ננעל הערב (ראשון) עם ארבעה משחקים. פרט ל-0:0 בין טוטנהאם לצ'לסי, גם ארסנל מעדה כשסיימה ב-1:1 בחוץ נוריץ' סיטי, ליברפול עשתה את שלה עם 0:1 ביתי ולא מרשים במיוחד מול סוונסי. ווסטהאם ו-ווסט ברומיץ' נפרדו ב-1:1.

אלכסיס סאנצ'ס שחקן ארסנל. GettyImages
אלכסיס יורד אחרי הפציעה/GettyImages

נוריץ' סיטי - ארסנל 1:1

התותחנים רצים לאליפות? מרוב דיבורים, בינתיים ארסנל ירדה כבר למקום הרביעי בפרמיירליג לאחר משחק ליגה שלישי ברציפות ללא ניצחון, הפעם כשהיא מסיימת ב-1:1 בחוץ מול נוריץ' סיטי. אם זה לא מספיק, אז לורן קוסיילני נפצע כבר בדקה השמינית והוחלף על ידי גבריאל שלוש דקות לאחר מכן. בדקה ה-59 סיים אלכסיס סאנצ'ס את המשחק לאחר שנפצע והוחלף על ידי ג'ואל קמפבל. הקבוצה של ארסן ונגר במקום הרביעי, כאמור, עם 27 נקודות, שתיים פחות ממנצ'סטר סיטי המוליכה.

התותחנים עלו ליתרון בדקה ה-30, כששוב זה היה מסוט אוזיל, שנמצא לאחרונה בכושר מצוין. אלכסיס סאנצ'ס הכניס כדור יפה לקשר הגרמני שבעט מ-16 מטר לפינה הרחוקה וקבע 0:1. השוויון הגיע בדקה ה-43 כשרובי בריידי מצא ברחבה את לואיס גרבאן, שבעט מקרוב פנימה את ה-1:1.

"הייתי נותן לו לנוח היום, אבל הוא אמר שהוא מרגיש בסדר", אמר ארסן ונגר על אלכסיס סאנצ'ז לאחר המשחק. "אין לנו הרבה אפשרויות בהתקפה, אני מקווה שהוא לא נפצע להרבה זמן. אני חושב שהוא יהיה בחוץ בערך שבועיים-שלושה. גם קאסורלה סיים על רגל אחת ולגבי קוסיילני, נצטרך לראות מה המצב מחר".

לורן קוסיילני שחקן ארסנל. GettyImages
גם קוסיילני נפצע/GettyImages

ליברפול - סוונסי 0:1

זה לא היה הכי מרשים בעולם, אבל המייטי רדס הצליחו להשיג ניצחון ליגה שני ברציפות, שלישי בסך הכול ורביעי בארבעת המחזורים האחרונים. ליברפול עשתה את זה עם 0:1 ביתי מול סוונסי כשג'יימס מילנר כובש את השער היחיד במשחק עם פנדל יפה בדקה ה-62. זה קרה לאחר שג'ורדון אייב ניסה להעביר כדור רוחב לתוך הרחבה, וזה פגע בידו של ניל טיילור. השופט הורה על פנדל. ג'יימס מילנר בעט את הפנדל עם צ'יפ מצוין פנימה וקבע 0:1. הקבוצה של יורגן קלופ עולה למקום השישי עם 23 נקודות, סוונסי במקום ה-15 עם 14 בלבד.

ג'יימס מילנר שחקן ליברפול. רויטרס
ג'יימס מילנר חוגג את הפנדל/רויטרס

ווסטהאם - ווסט ברומיץ' 1:1

משחק רביעי ללא ניצחון לפטישים, שלא מצליחים להכריע משחקים בהיעדרו של הכוכב הפצוע דימיטרי פאייה. מאורו סראטה הארגנטינאי פתח בהרכב וסובב כדור חופשי נהדר לחיבורים בדקה ה-17, אבל ווסט ברומיץ' לא נשברה והשיגה את הנקודה שלה עם בעיטה מרחוק שפגעה בבלם ווינסטון ריד ונעצרה ברשת של אדריאן בדקה ה-50. ווסטהאם עם 22 נקודות במקום השביעי, ברומיץ' עם 18 במקום ה-13.

עדכון ראשון: 18:07

מאורו סראטה שחקן ווסטהאם. GettyImages
יופי של כדור חופשי. מאורו סראטה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully