וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: 3:3 מהנה בין מארסיי למונאקו, קון במקום השני

חגיגת שערים בסטאד ולודרום, כשמארסיי חזרה פעמיים מפיגור וחילצה נקודה עם שוויון של ז'ורז' קווין אנקודו (82). קון הרשימה עם 1:4 בבורדו, סנט אטיין ניצחה 0:3 את גנגאן

רומן אלסנדריני שחקן מארסיי חוגג. רויטרס
חזר מפציעה עם שער. רומן אלסנדריני/רויטרס

המחזור ה-15 בליגה הצרפתית ננעל היום (ראשון) עם שלושה משחקים נוספים, כשבמוקד מארסיי ומונאקו סיפקו שואו עם 3:3. עוד לפני כן, קון עלתה למקום השני עם 1:4 מרשים בבורדו. סנט אטיין ניצחה 0:3 את גנגאן.

מארסיי - מונאקו 3:3

חגיגת שערים בסטאד ולודרום, שם שתי הדרומיות חילקו נקודות לראשונה מאז 2010. רומן אלסנדריני חזר מפציעה והעלה את מארסיי ליתרון בדקה ה-12, אבל המגן הימני אלמאמי טורה השווה אחרי כדור חופשי של פאביו קואנטראו (18) והשלים צמד (39) עם מבצע אישי פנטסטי בו עבר שלושה שחקנים והרשית אחרי דאבל פס עם גידו קאריז'ו. מישי בטשואיי איזן בדקה ה-51 עם ה-10 שלו בליגה אחרי טעות של דניאל סובאשיץ', אבל מונאקו חזרה להוליך עם נגיחה של קואנטראו (72). נגמר? לא אצל ז'ורז' קווין אנקודו הצעיר והמוכשר של מארסיי, שדאג להשוות שוב בדקה ה-82. מונאקו שביעית עם 24 נקודות, מארסיי במקום ה-11 עם 19 בלבד.

פאביו קואנטראו שחקן מונאקו חוגג. רויטרס
השתתף בחגיגת השערים בסטאד ולודרום. פאביו קואנטראו/רויטרס

בורדו - קון 4:1

תבוסה קשה לקבוצה של ווילי סניול, שחווה את פתיחת העונה הכי גרועה שלה מאז 1992/93. קון לא מרבה לכבוש למרות היותה בצמרת, אבל מול ההגנה העייפה של בורדו היא הצליחה לחגוג רביעייה. הבלם סיאם בן יוסף פתח (6) ושותפו למרכז ההגנה, דמיאן דה סילבה, הוסיף (56) באותה צורה - עם ריבאונד אחרי הדיפה של סדריק קראסו. השוער חסר המזל של בורדו היה חתום על שער עצמי, כשנגיחה של דה סילבה ירדה מהמשקוף לגופו ופנימה (61) ואנדי דלור חתם במתפרצת (77). אנדרה ביוגו פוקו המקומי הורחק בדקה ה-81 ואנצו קריבלי הצעיר צימק בתוספת הזמן. קון חזרה למקום השני.

סנט אטיין - גנגאן 0:3

אחרי שעלתה לשלב 32 האחרונות בליגה האירופית, סנט אטיין חזרה לנצח בליגה הצרפתית אחרי שני הפסדים רצופים בהם לא כבשה. ניל מופה הצעיר פתח בחוד, שם לירוקים אין ממש פתרון בעקבות פציעתו הקשה של הסקורר רוברט בריץ', אבל החלוץ תרם את חלקו עם בישול לרומן המומה בדקה ה-52. ולנטין אייסריק הכפיל בפנדל ונולן רו קם מהספסל כדי להוסיף בתוספת הזמן. הירוקים איבדו בכרטיס אדום את מוסטפה ביאל סאל, אך קפצו למקום החמישי, עם אותו מספר נקודות כמו היריבה המושבעת ליון הרביעית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully