וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שער 11 העונה לדאבור, שער בכורה לקהת באוסטריה וינה

חלוץ גראסהופרס עלה לראש טבלת הכובשים בשוויץ כשפתח את החגיגה ב-0:5 על ציריך בדרבי, הקשר כבש מהאוויר ב-4:2 לריד. ניצחונות לייני וביטון, תיקו לנאתכו

שחקן ויטסה ארנהם, שרן ייני. האתר הרשמי של ויטסה ארנהם, אתר רשמי
עוד משחק טוב. ייני/אתר רשמי, האתר הרשמי של ויטסה ארנהם

* מונס דאבור כבש היום (ראשון) שער ליגה 11 בליגה השוויצרית ועלה למקום הראשון בטבלת הכיבושים, בדרבי בין גראסהופרס לפ.צ ציריך. דאבור ניצל טעות קשה בהגנה כששחקן יריב מסר לו כדור, הוא דהר לרחבה, עבר את השוער וגלגל מקרוב לרשת את הראשון, כשקבוצתו מוליכה על יריבתה העירונית 0:4. לדאבור גם 11 בישולים.

* תגידו מזל טוב לרועי קהת, שכבש את שער הבכורה שלו במדי אוסטריה וינה ליגה האוסטרית כששלח וולה אדיר מהאוויר בדקה ה-11 וקבע 1:1 מול ריד. המשחק נגמר בהפסד של קבוצתו, 4:2.

* ויטסה ארנהם השיגה ניצחון 0:1 מרשים על ניימיכן ועצרה רצף של שני משחקים ללא ניצחון. ויטסה התקרבה, לפחות באופן זמני, למרחק של שש נקודות מהמוליכה אייאקס. הקשר הישראלי שרן ייני השלים 90 דקות בפעם השנייה ברציפות אצל המנצחת, שקטעה רצף של ארבעה ניצחונות רצופים של ניימיכן. את השער היחיד במשחק כבש ואלרי קאזאישווילי הגאורגי בדקה ה-49.

* צסק"א מוסקבה וביברס נאתכו סיימו ב-1:1 מביך מול האחרונה בטבלה, אנז'י מחצ'קלה. צסק"א ספרה משחק שישי ברציפות ללא ניצחון, אך לפחות עצרה רצף של חמישה הפסדים ברציפות. קיריל נבאבקין נתן לצסק"א יתרון בדקה העשירית, אך איליה מקסימוב השווה בדקה ה-55.

* ניר ביטון וסלטיק גברו 1:3 על אינברנס. קאלום מקגרגור (7) העלה את סלטיק ליתרון, מיילס סטורי השווה (39), אך לי גרפיתס (59) ושער עצמי של דניאל דיוויין (85) קבעו את תוצאת המשחק.

* תון רשמה 1:2 דרמטי על סיון. סנדרו וייזר העלה את האורחת מתון ליתרון בדקה ה-52, אך שער עצמי של תומאס ריינמן בדקה ה-63 השווה את התוצאה. רידג' מונסי כבש בדקה ה-90 ונתן לתון ניצחון גדול. לוטם זינו ישב על הספסל במשך 90 דקות.

* קלאב ברוז', ללא ליאור רפאלוב שנותר מחוץ לסגל אחרי שחזר רק לאחרונה מפציעה, הביסה 1:4 את מכלן בליגה הבלגית.

* וולין ניצחה 1:9 את האחרונה בטבלה, מטאלורג ז'פורז'יה. גל שיש מסיים את חוזהו בשבוע הבא ולכן ביקש לא להיות בסגל.

* גל אראל נותר על הספסל ולא שותף בניצחון 0:1 של חימנסטיק על מיראנדס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully