וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאן מאיים על קבאני: "אם לבכירים אין מוטיבציה, נשחק עם הצעירים"

אדינסון קבאני נראה כעוס כשהוחלף, מאמן פריס סן ז'רמן הבהיר: "הצעירים תמיד ישמחו לשחק". בקבוצה התרגשו מהמחוות באצטדיון לנרצחים בפיגועים: "ערב יפהפה"

זלאטן איברהימוביץ' עם חולצת "אני פריס", פריס סן ז'רמן. AP
זלאטן איברהימוביץ' עם חולצת "אני פריס", פריס סן ז'רמן/AP

לורן בלאן הזהיר את כוכבי פריס סן ז'רמן והבהיר שלא יהסס להציב בהררכב שחקנים צעירים על חשבון שחקנים בכירים אם אלה יפגינו חוסר רצינות. הדברים נאמרו בעקבות ההתנהגות של אדינסון קבאני, שהוחלף אתמול (שבת) במהלך ה-1:4 מול טרואה. החלוץ האורוגוואי כבש את הראשון, אבל הגיב בעצבנות כשהוחלף 10 דקות לפני הסיום.

"קבאני לא אהב את זה, אני יכול לאשר את זה", אמר בלאן, "אבל שחקנים אף פעם לא שמחים מזה, ואני יכול להבין. אבל אם לשחקנים בכירים אין מוטיבציה, נשחק עם שחקנים צעירים. הם תמיד ישמחו לשחק. אבל אני חושב שהשחקנים הבכירים שלנו הם רציניים".

הניצחון של פ.ס.ז' היה התשיעי שלה ברציפות בליגה, מה שמבטיח לה את אליפות החורף. כך או כך, מה שריגש את הקהל המקומי היה המחוות לנפגעי הפיגוע. זה היה המשחק הביתי הראשון של פ.ס.ז' מאז הפיגועים ב-13 בנובמבר, ולייווין קורזאווה אמר ש"זה היה ערב יפהפה, עבורנו ועבור האוהדים, מקווה שזה ימשיך ככה". בין המחוות נפרס דגל צרפת ענקי על המגרש, ועוד דגל על פני היציעים בעזרת האוהדים שהניפו שלטים. המנון המועדון והמנון צרפת נוגנו, ובדקת הדומיה נראו גדולי הספורטאים של המדינה במחוו ל-130 ההרוגים. השחקנים עצמם לבשו חולצה עם הכיתוב "אני פריס".

דגל צרפת ענקי לפני משחק של פריס סן ז'רמן. AP
דגל צרפת ענקי לפני משחק של פריס סן ז'רמן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully