וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגודת אוהדי ריאל מדריד בפלסטין מנסה להטיס את אחמד דוואבשה לספרד

הילד, שמשפחתו נהרגה בשריפת הבית בדומא, צולם עם בגדי ריאל מדריד, וגרם לניסיונות של גורמים רבים להטיסו לסנטיאגו ברנבאו ולהפגישו עם כריסטיאנו רונאלדו. גם האגודה הירדנית שותפה למאמצים

one

בווידאו: ריאל מדריד מובסת על ידי ברצלונה

תמונה שפורסמה השבוע בכל התקשורת הערבים גרמה להדים רבים דווקא בכל הנוגע לריאל מדריד. הילד אחמד דוואבשה בן ה-4, שבית משפחתו נשרף בדומא לפני כחודשיים, צולם עם בגדים של ריאל מדריד ובעולם צצה שמועה שדוואבשה קיבל את הבגדים מלא אחר מאשר רונאלדו.

בעקבות הידיעה, נראה שנעשים מאמצים רבים להטיס את הילד למדריד כדי לפגוש את הפורטוגלי ואף לצפות במשחק של הקבוצה. דודו של הילד, נאסר דוואבשה, אמר: "הוא לא קיבל את הבגדים מרונאלדו, זו טעות. הוא מאוד אוהב כדורגל וריאל מדריד זה המועדון המועדף עליו".

אגודת אוהדי ריאל מדריד הרשמית בפלסטין מקיימת שיתוף פעולה עם האגודה בירדן ויחד האגודות יצאו בקמפיין במטרה להגשים את החלום של הילד לבקר במדריד ובברנבאו ולהיפגש עם כריסטיאנו רונאלדו.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. GettyImages
יפגוש את דוואבשה? רונאלדו/GettyImages

ההאשטאג "אל דוואבשה למדריד" כבר פופולארי מאוד בטוויטר ובאגודות קוראים לעם הפלסטיני לשתף ולהפעיל לחץ אצל ריאל מדריד כדי לגרום לה להזמין את דוואבשה.

ברשת כבר מסתובבות תמונות בהן הוא לובש את מדי הקבוצה ובאגודות הודיעו כי יעשו הכל כדי להגשים לו את החלום.

דוואבשה בן ה-4 עדיין מקבל טיפול רפואי מאז האירוע שהתרחש לפני כארבעה חודשים, בו נהרגו אחיו עלי דוואבשה, ושני הוריו, סעד וריהאם דוואבשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully