וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודי גיי על הדהירה של גולדן סטייט: "הם על שטיח מעופף כרגע"

גם כוכב סקרמנטו נאלץ להוריד את הכובע בפני האלופה, כל השיאים שעשויים להישבר בקרוב מחכים לכם בפנים. קובי בריאנט מודה: "אחרי כמעט 20 שנה, זה קשה". ביירון סקוט לא אופטימי לגביו

AP

בווידאו: דריימונד גרין מדבר על לוק וולטון וסטיב קר

מי יעצור את גולדן סטייט? האלופה הביסה הלילה (בין שבת לראשון) 101:120 את סקרמנטו ושיפרה את פתיחת העונה הטובה בתולדות ה-NBA ל-0:18. הנה חלק ממספרי הניצחון והרצף:

* גולדן סטייט צריכה עוד שני ניצחונות בלבד כדי לרשום את פתיחת העונה הטובה ביותר בכל ארבע ליגות הספורט המובילות בארצות הברית (NBA, NFL, MLB ו-NHL). השיא הנוכחי שייך לסט. לואיס מארונס, שפתחה את עונת הבייסבול של 1884 עם 0:20.

* רצף הניצחונות הכולל של גולדן סטייט בעונה הסדירה (כולל העונה שעברה) עומד על 22 - הרצף השלישי בטיבו בתולדות הליגה, שווה ערך לזה של יוסטון בעונת 2007/08.

* היחידות שמקדימות כאן את הווריירס הן מיאמי של 2012/2013 (27) ולוס אנג'לס לייקרס של 1971/72 (33).

* רצף ניצחונות הבית של גולדן סטייט בעונה הסדירה עומד על 28. האלופה היא הקבוצה העשירית שרושמת את ההישג הנ"ל והראשונה מאז שיקגו ב-1996/97.

* דריימונד גרין סיפק טריפל דאבל שני ברציפות ורביעי העונה, עם 13 נקודות, 11 ריבאונדים ו-12 אסיסטים.

* הפורוורד המגוון הפך לשחקן הווריירס הראשון מאז ווילט צ'יימברלין ב-1964 שרושם שני טריפל דאבלים רצופים.

* סטפן קרי קלע 17 מ-19 הנקודות שלו ברבע הראשון.

שחקן גולדן סטייט ווריירס דריימונד גרין. AP
באותה סירה עם ווילט. דריימונד גרין/AP

סטפן קרי שיחק 30 דקות בלבד ולקח שבע זריקות בלבד - כולן מלבד אחת ברבע הראשון. "אני בטוח שהוא לא אוהב את זה", אמר המאמן הזמני לוק וולטון, "אבל צוות האימון והרופאים מאושרים שאפשר לתת לו מנוחה שכזו". ה-MVP דווקא אמר בסיום: "בכל פעם שאפשר להישאר רענן ולנצח זה כיף, אבל כמובן שאני אוהב לשחק".

האלופה קיבלה מחמאות גם מהצד המפסיד. "הם על שטיח מעופף כרגע", אמר רודי גיי. "הם משחקים מצוין, מניעים את הכדור וכולם זורקים. ההגנה שלהם מצוינת. זה מעצבן להיות בצד המפסיד, אבל מה שהם עושים מרשים".

שחקן סקרמנטו קינגס רודי גיי. AP
התרשם על אף ההפסד. גיי/AP

הלייקרס הפסידו הלילה (בין שבת לראשון) בפעם הרביעית ברציפות וה-12 העונה, הפעם 108:96 לפורטלנד. קובי בריאנט סיים עם 21 נקודות ב-34 דקות, ועדיין לא ברור האם ישחק הלילה מול אינדיאנה. "זה קשה", הודה הבלאק ממבה בסיום. "אחרי כמעט 20 שנה, זה קשה. הרגליים הם לא מה שהיו, אבל אני ממשיך להילחם".

ביירון סקוט אמר על כוכבו: "הטיימינג והחלודה שלו כנראה יהיו כאן לכל העונה, כי הוא לא יכול להתאמן בכל יום, וממילא לא היינו גורמים לו להתאמן כל יום. יהיו לו ימים יותר ופחות טובים, וימים בהם הם יקלע זריקות וימים בהם יחטיא".

שחקן לוס אנג'לס לייקרס קובי בריאנט. AP
כולם מתחילים להבין את המצב. קובי בריאנט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully