וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל: "לא התאמנו ביומיים שלפני לסטר", ורדי: "נסחפתי אחרי השער"

מאמן מנצ'סטר יונייטד חשף פרט מדהים אחרי ה-1:1 בלסטר: "חלק מהלקחים אחרי איינדהובן, גאה בשחקנים שלי". החלוץ: "התוצאה הוגנת". רוני נפצע והוקנט ע"י הקהל בטוויטר, אך יהיה כשיר למשחק הבא

עריכת וידאו: מרום שפיצר

"משחק העונה" הראשון של אנגליה העונה הסתיים ב-1:1 בין לסטר לבין מנצ'סטר יונייטד, ובסיום המשחק, רוב הזרקורים הופנו לחלוץ לסטר, ג'יימי ורדי, ששבר שיא פרמייליג עם 11 משחקים רצופים בהם הוא כובש. בנוסף, באנגליה לא שכחו לעקוץ גם את יונייטד והקפטן שלה, ויין רוני, שסיפקו עוד משחק בינוני, אך יצאו עם נקודה לבסוף.

ורדי, ששבר את השיא דווקא מול קבוצתו של השיאן הקודם, רוד ואן ניסטלרוי, אמר אחרי המשחק: "זה בלתי ייאמן, אני חושב שקצת נסחפתי אחרי השער. אני מאושר מאוד, אבל הדבר החשוב זה ההופעה שלנו. אני חושב ששיחקנו טוב, ובסופו של דבר, אני חושב שהתיקו היא תוצאה הוגנת".

"לא חשבנו על זה בתור משחק עונה", אמר ורדי, "לא נתנו לזה להשפיע עלינו, הורדנו את הראש ובסך הכל ניסינו להשיג נקודות".

מאמן מנצ'סטר יונייטד, לואי ואן חאל. GettyImages
לא התאמן. ואן חאל/GettyImages

בצד השני, לואי ואן חאל ניסה להסביר, שוב, את היכולת הרעה וסיפק פרט מעניין מאוד: "לא התאמנו ביומיים שקדמו למשחק. ראינו את הנתונים מהמשחק מול איינדהובן והם היו הכי גבוהים העונה, אז היינו חייבים לנוח לפני המשחק הזה. אני גאה בשחקנים שלי".

ואן חאל המשיך: "השחקנים שלי מאוכזבים כי הייתה הרגשה שאנחנו יכולים לנצח. קשה לנו לקבל את זה כי היינו יכולים לעלות למקום הראשון ולא עשינו את זה. הייתה לי הרגשה שאנחנו יכולים לנצח, אבל נתנו להם להבקיע בקלות".

קפטן הקבוצה, ויין רוני, יצא החוצה בעקבות פציעה, מה שקצת שימח את אוהדי יונייטד, שטוענים שרוני כלל לא צריך לשחק לאור היכולת הרעועה שלו. רוני נגע בכדור רק 27 פעמים במשחק, איבד את מרבית הכדורים, ולא ביצע אף פעולה חיובית.

רוני צפוי להיות כשיר למשחק הבא של יונייטד, למרות חתך עמוק שספג במותנו. ואן חאל התייחס לנושא ואמר: "ראיתי שהוא צולע והוצאתי אותו. הייתי יכול להוציא גם את מרסיאל, כי שניהם לא ירדו להגנה, אבל בחרתי בו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן מנצ'סטר יונייטד, ויין רוני. GettyImages
עוד אכזבה. רוני/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully