וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סל ניצחון של לברון ג'יימס העניק לקליבלנד 88:90 על ברוקלין

הקאבס פיגרו לכל אורך הדרך, כולל 83:76 חמש דקות לסיום, אך כוכבם הגדול לקח פיקוד, השלים קאמבק והותיר אותם מושלמים בבית. לברון ולאב סיימו עם 26 נקודות, מו וויליאמס הוסיף 14

רויטרס

מאזן: 4:13

המשחק הבא: בבית מול וושינגטון, בלילה שבין שלישי ורביעי

מדד הטריו: לברון ג'יימס סיים עם 26 נקודות (10 מ-22 מהשדה, 1 מ-6 ל-3), 9 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, קווין לאב הוסיף 26 (6 מ-11 ל-3) ו-7 ריבאונדים. קיירי אירווינג עדיין לא התלבש.

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט לצד לברון ג'יימס, קווין לאב. רויטרס
איזו דרמה, איזה ווינר. לברון חוגג עם בלאט ולאב/רויטרס

לפייט כזה קליבלנד בוודאי לא ציפתה. דיוויד בלאט פגש את אחת הקבוצות הגרועות בליגה, אך ברוקלין הקשתה על הקאבס לכל אורך המשחק, ולבסוף, רק התעלות של לברון ג'יימס מנעה הפתעה גדולה וקבעה 88:90. הקאבלירס משפרים מאזנם ל-4:13, וינסו להמשיך במומנטום כשיפגשו את וושינגטון בהמשך השבוע.

כאמור, זה הלך צמוד לכל אורך הדרך, אבל אנחנו נתחיל ממש מהסוף: לברון העלה את הקאבס ל-85:88 מקו העונשין, 16 שניות לסיום, אך בצד השני ג'ו ג'ונסון סחט מג'יי אר סמית' עבירה לשלוש, הלך לקו, עמד בלחץ וקלע את כולן. במצב של 88:88 בלאט הלך כמובן לכוכב שלו, וזה השיב לו בגדול: לברון חדר באין מפריע לצבע, ושנייה לבאזר קלע את סל הניצחון. ג'ארט ג'ק עוד הספיק להמר על שלשת התאבדות, אך זו יצאה החוצה.

הצטרפו לעמוד ה-NBA החדש של וואלה! ספורט בפייסבוק

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן ברוקלין נטס ת'אדיוס יאנג מול שחקן קליבלנד קאבלירס קווין לאב. AP
המשיך את העונה המצוינת שלו. לאב שומר על יאנג/AP

מדובר בקאמבק מרשים של קליבלנד, שחמש דקות לסיום כבר פיגרה 83:76, לפני שלברון נעזר בטריסטן תומפסון כדי להשתלט על העניינים ולהשלים מהפך. ההפרש הגדול ביותר של הנטס היה 37:47, באמצע הרבע השני, אך בסופו של דבר, קליבלנד שומרת על מאזן הבית המושלם שלה (0:9). ברוקלין, לעומת זאת, צונחת ל-12:4, ומאזן החוץ שלה עומד על 10:1.

מו וויליאמס היה הצלע השלישית לצד לברון ולאב עם 14 נקודות, תומפסון הוסיף 10 ו-11 ריבאונדים מהספסל, טימופיי מוזגוב עדיין התקשה להיכנס לעניינים עם 2 נקודות ב-1 מ-7 מהשדה, וג'יי אר סמית' שוב לא פגע עם 6 ב-3 מ-12 מהשדה. את המפסידה הוליך ברוק לופז עם 22 נקודות.

מאמן קלבילנד קאבלירס דיוויד בלאט. AP
יצא בשן ועין. בלאט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully