וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בבני יהודה תמכו בבן צעירי: "זו שכונה להתנהל בצורה הזו"

29.11.2015 / 7:31

השחקנים הביעו פליאה מההחלטה להדיח את המגן מהסגל למשחק מול מכבי תל אביב (ראשון, 20:55, ערוץ 1) ככל הנראה בשל תביעת אחיו. בסביבתו ציינו: "התנהלות מקוממת ובלתי מובנת של מועדון שמתיימר להיות מקצועני"

one

בווידאו: 0:0 בין בני יהודה להפועל באר שבע

שעות לא פשוטות עברו על בן צעירי, מגנה של בני יהודה, שהתבשר אתמול (שבת) באימון המסכם כי הוא מודח מהסגל שלא מסיבות מקצועיות. יוסי אבוקסיס ויעקב אסייג ניגשו אל השחקן במהלך האימון והודיעו לו כי הוא לא יוכל להתלבש להתמודדות ובכלל במהלך השבועות הקרובים, והסבירו זאת כ"הוראה מלמעלה". בפועל טוענים בסביבתו של צעירי כי הסיבה להחלטה הזו נובעת מתביעה שהוגשה על ידי אחיו, לירוי, שטוען כי המועדון הכתום עדיין חייב לו כספים.

בן צעירי סירב להתייחס לדברים, אבל בסביבתו הגיבו בזעם לנוכח ההחלטה להשאירו מחוץ לסגל. "למה בן צריך לשלם מחיר על סכסוך שיש בין אחיו לבין בני יהודה? איך מועדון כדורגל בליגת העל מרשה לעצמו לנהוג בצורה כזו, במיוחד כאשר לא מדובר בעוד שחקן, אלא שחקן חשוב שאהוב כל כך על ידי כולם? זו התנהלות מקוממת ובלתי מובנת של מועדון שמתיימר להיות מקצועני. חבל שהקבוצה לא מסוגלת לעשות את ההפרדה בין שני האחים".

האם בן צעירי הודח מהסגל אחרי שלירוי צעירי תבע את בני יהודה?

בן צעירי שחקן בני יהודה (שמאל) מול אופיר מזרחי שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
יישב הערב ביציע. בן צעירי/ברני ארדוב

גם השחקנים היו מופתעים לנוכח ההדחה מהסגל של בן צעירי, ואמרו: "זו פשוט שכונה שהמועדון מתנהל בצורה כזו. אנחנו מתביישים להיות חלק מהדבר הזה". בבני יהודה מסרו: "שמו של המועדון הולך לפניו כמי שתומך בשחקני הבית שלו ועושה הכול על מנת לקדם את הקריירה המקצועית שלהם. כך היה גם בהתנהלותו כל העת מול לירוי ובן צעירי.

לדאבוננו, יחסו של המועדון, שכלל גם מחוות שהיו לפנים משורת הדין, נענה ביחס לא הוגן שהיה בו כדי לפגוע בשמו הטוב של המועדון. מפאת רצונו של המועדון שלא לפגוע בצנעת הפרט, לא נחשוף פרטים נוספים או סכומים".

בפן המקצועי, הערב (20:55) תנסה הקבוצה להמשיך במומנטום החיובי אחרי שישה משחקים בכל המסגרות ללא הפסד גם נגד מכבי תל אביב. את צעירי המושעה יחליף שון גולדברג הצעיר. אמיר עגייב שסיים לרצות עונש השעייה משלו ישוב לסגל, אבל לא להרכב. אסי בלדוט עדיין אינו כשיר. אבוקסיס ימשיך עם מערך שלושת הבלמים, כאשר אביב חדד, דן מורי ואיציק עזוז יצוותו יחדיו. מאור קנדיל ימשיך לקבל את הקרדיט כמגן ימני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully