וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: צפו בשער השוויון המרהיב של קבהא. כיאל וחמד בפסגה

קשר מאריבור נכנס כמחליף וקבע 3:3 מול זאברץ' עם ביצוע מרהיב שהיה גם שערו הראשון בליגה. שני הישראלים של ברייטון פתחו בהרכב ב-1:2 על בירמינגהאם וקבוצתם שוב בפסגת ליגת המשנה

צילום מסך

בווידאו: צפו בשער של קבהא

ברייטון, קבוצתם של בירם כיאל ותומר חמד, חזרה הערב (שבת) למקום הראשון בליגת המשנה באנגליה, אחרי שניצחה במגרשה 1:2 את בירמינגהאם השישית. שני שחקני נבחרת ישראל פתחו בהרכב וחמד אף היה מעורב בשער הראשון, כשניסה לבעוט והכדור הגיע לסולומון מארץ' שבעט פנימה (17). האורחים איזנו בחלוף ארבע דקות, שער של חמד נפסל ובובי זאמורה דאג להכריע בדקה ה-47. חמד הוחלף בדקה ה-83, כיאל השלים 90 דקות.

* מרואן קבהא כבש את שער הליגה הראשון שלו במדי מאריבור, כשנכנס כמחליף בדקה ה-53 והבקיע שער נפלא בדקה ה-70 מול זאברץ', כדי לקבוע 3:3 דרמטי. הקשר עבר שני שחקנים ושלח בעיטה מסובבת וחכמה לחיבורים. סינטאיהו סלליך פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-57.

* קני סייף השלים 90 דקות טובות במדי גנט, שניצחה 0:1 בחוץ את גנק ויצרה פער (זמני) של חמש נקודות בפסגת הליגה הבלגית. רמי גרשון הפצוע וחאתם עבד אלחמיד לא נכללו בסגל של האלופה.

* עומר דמארי השלים 90 דקות בהרכב רד בול זלצבורג, שלא הצליחה לנצח את גרודיג וסיימה ב-1:1 בחוץ. זלצבורג בפסגת הליגה האוסטרית בזכות הפרש שערים, אבל אוסטריה וינה תעבור אותה אם תנצח מחר.

* הכוכב האדום בלגרד, ללא עידן ורד, ניצחה 0:2 את ווז'דובאץ ומוליכה את טבלת הליגה הסרבית ב-18 נקודות.

* מוחמד גדיר לא נכלל בסגל של לוקרן מול שרלרואה וכך גם אופיר מרציאנו שנותר מחוץ לסגל של מוסקרון בחוץ מול סנט טרוידן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully