וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד משחק היסטורי לווריירס: "הם קולעים שלשות כמו ליי-אפים"

האלופה כבר ב-0:17 וממשיכה לפרק את הליגה. הסאנס חטפו 135 נקודות, כולל 22 שלשות, 9 מהן של קרי, שאמר: "הביטחון שלנו מאוד גבוה כרגע". קר דורש להעביר את הניצחונות למאזן של וולטון

סטפן קרי גולדן סטייט ווריירס מול טייסון צ'נדלר פיניקס סאנס. AP
קרי והחבורה לא מתכוונים לעצור בקרוב/AP

מה עוד אפשר לומר על גולדן סטייט שטרם נאמר העונה? נדמה שבכל לילה האלופה מפתיעה אותנו מחדש וגם הלילה (בין שישי לשבת), היא הראתה שתמיד אפשר עוד קצת. הווריירס הביסו את פיניקס בחוץ 116:135 עם תצוגת כדורסל מופלאה. כמה מופלאה?

* סטפן קרי קלע 41 נקודות. הוא שיחק 31 דקות ונח כל הרבע האחרון. זו הייתה הפעם הרביעי העונה בה הוא זוכה לרבע שלם של מנוחה, כאשר במשחק כבר גמור. קרי כבר עם חמישה משחקים של 40+ נקודות העונה. האחרון שרשם שישה משחקים של 40+ במדי הווריירס בעונה היה לטרל ספריוול, ב-1996/97.

* הכוכב של גולדן סטייט צלף שיא עונתי של 9 שלשות (פעם חמישית בקריירה). הוא הגיע בכך ל-1,278 שלשות בקריירה ועקף את לברון ג'יימס, שכנראה לא ישיג אותו אף פעם (קרי שיחק עד היום 433 משחקים בליגה, לברון 927). הבא ברשימה: מוקי בליילוק, שנמצא במקום ה-34 עם 1,283 שלשות.

* קרי החל את העונה במקום ה-50 בטבלת קלעי השלשות ויש לו כרגע 87 שלשות העונה, 24 יותר משהיו לכל שחקן בתולדות הליגה אחרי 17 משחקים. הדרך לריי אלן, שבמקום הראשון עם 2,973, עוד ארוכה.

* ברמה הקבוצתית, הווריירס קבעו שיא מועדון עם 22 שלשות (מ-38 ניסיונות). הם פספסו את שיא ה-NBA ששייך לאורלנדו מ-2009 וליוסטון מ-2013 (מול גולדן סטייט) בשלשה אחת בלבד.

* הם כן הצליחו שיא ליגה למחצית ראשונה, בה קלעו 15 שלשות (מ-20 ניסיונות).

* גם דריימונד גרין היה פנטסטי, עם טריפל דאבל של 14 נקודות, 10 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, שהגיע כמה שעות אחרי שג'רי ווסט, המכהן כיום בתפקיד בכיר בהנהלת הווריירס, טען: "גרין נמצא בטופ 10 של שחקני ה-NBA כרגע".

לוק וולטון המאמן הזמני של גולדן סטייט ווריירס. AP
ב-0:0, או ב-0:17? וולטון/AP

"אי אפשר לשמור עליהם. הם קולעים שלשות כמו ליי-אפים", אמר בסיום בייאוש מרקיף מוריס מהסאנס. קרי עצמו הודה: "אנחנו אוהבים את התחושה הזו של ניצחון והביטחון שלנו מאוד גבוה כרגע. זה נותן לנו המון מוטיבציה. אנחנו מן הסתם, כנראה נפסיד מתישהו".

לוק וולטון, המאמן הזמני שעושה עבודה בלתי נתפסת במקום סטיב קר שמחלים מהניתוח בגב, לא זוכה נכון לרגע זה לקרדיט על אף אחד מהניצחונות. קר עצמו התרעם על כך: "זה מגוחך. אני יושב בחדר ההלבשה ורואה את המשחקים בטלוויזיה ואפילו לא נוסע לרוב משחקי החוץ. לוק והצוות עושים את כל העבודה, לא אני. זה הדבר הכי מטומטם ששמעתי, שהוא במאזן 0:0 רשמית". ב-NBA אגב, כבר הודיעו שיבדקו את הנושא מחדש ואילו וולטון עצמו לא מתרגש: "סטיב עשה המון עבורי וזה המעט שאני יכול בשבילו, להוסיף כמה ניצחונות למאזן שלו".

על המשחק עצמו אמר וולטון: "אני יודע שזרקנו המון שלשות, אבל ככה המשחק התפתח. אנחנו עדיין רוצים להכניס את הכדור לצבע ולהניע אותו". ג'ף הורנסק, מאמן פיניקס, סיכם: "גם כשהם מחטיאים, הם לוקחים ריבאונד התקפה ומיד חוזרים להניע כדור אחרי חצי שנייה. מול אלופת העולם הבלתי מנוצחת, אתה חייב לשחק טוב יותר בהגנה".

אית'ן שרווד שטראוס מ-ESPN כתב: "מה שמפחיד בגולדן סטייט זו העובדה שגם בערב הגנתי גרוע, בו הם חטפו 116 נקודות ואיבדו 23 כדורים הם הביסו את היריבה ב-19 הפרש והמשחק בכלל הפסיק להיות תחרותי אחרי שלושה רבעים. מתי הווריירס יפסידו? אולי בקרוב, בגלל הפציעה בקרסול ממנה סבל האריסון בארנס במהלך המשחק. זה עלול לסיים את 'הרצף', כמו גם העובדה שאי אפשר להמשיך להיות בלתי מנוצחים לנצח".

עוד באותו נושא

הווריירס טיילו ל-0:17, שיא שלילי היסטורי לפילי, 50 נק' להארדן

לכתבה המלאה
האריסון בארנס גולדן סטייט ווריירס. AP
הפציעה שלו תהרוס את הרצף? בארנס/AP

לא רחוק מדי מפיניקס, היה הלילה עוד משחק משמעותי. טמפה ביי באקנירס מה-NFL הפסידה 26 משחקים רצופים בסמוך להקמתה ב-1976 ובעונה שלאחר מכן, 1977. פילדלפיה 76' מה-NBA עצרה את הרצף שלה על 26 הפסדים בעונת 2013/14 וגם קליבלנד הגיעה ל-26, בעונת 2010/11.

הלילה לעומת זאת, אותם סיקסרס כבר נכנסו לצד השחור של ההיסטוריה. ההפסד 116:114 ליוסטון, במשחק בו ג'יימס הארדן קלע 50 נקודות, היה ה-27 ברציפות של הקבוצה המביכה מעיר האחווה. 10 בסיום העונה שעברה, עוד 17 רצופים מתחילת העונה הנוכחית.

"יגיע הרגע בו הכול יתחבר לנו סופסוף ונשיג את הניצחון", הבטיח רוברט קובינגטון המסכן, שגם 28 נקודות אישיות לא הספיקו לו ולקבוצתו. המאמן ברט בראון החמיא לג'אליל אוקפור, שאחרי הווידיאו שלו הולך מכות מחוץ לבר התנהג הפעם בבגרות והציע למאמנו להישאר עם הרכב נמוך ולהשאיר אותו על הספסל בדקות בהן פילי רצה: "זו הייתה דוגמה אישית נהדרת מצדו לכולם מסביב". ביום ראשון, הסיקסרס יתארחו אצל ממפיס ואם יפסידו, ישוו את הפתיחה הגרועה בתולדות ה-NBA, שפתחו את 2009/10 עם מאזן 18:0.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully