וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "גווארדיולה אמר לחבריו שהג'וב הבא שלו יהיה בפרמיירליג"

החוזה הנוכחי של מאמן באיירן מינכן יסתיים ביוני והשמועות לא מפסיקות לצוץ. מנצ'סטר סיטי מסומנת כמועמדת מובילה להחתימו, גם ארסנל ויונייטד בתמונה. בעיתון קטאלני נטען: ריאל מעוניינת בו

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. Lennart Preiss, GettyImages
בדרך לפרמיירליג? אולי בכלל לריאל? גווארדיולה/GettyImages, Lennart Preiss

אחרי שכבש את הליגה הספרדית וריסק כל ניסיון התנגדות בבונדסליגה, נראה כי פפ גווארדיולה, אחד המאמנים הבכירים בעולם בעשור האחרון, סימן לעצמו יעד חדש: הפרמיירליג.

שלל דיווחים ביממה האחרונה טוענים כי המאמן הקטאלני כבר הודיע לחבריו הקרובים שאחרי באיירן מינכן, הג'וב הבא שלו יהיה באנגליה. המתחרות על שירותיו, נכון לרגע זה, הן ככל הנראה מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד וארסנל, בעוד יו"ר באיירן מינכן, קרל היינץ רומיניגה, כבר הספיק לומר ביום חמישי: "כמו שחקנים, גם מאמנים באים והולכים", כרמז לעזיבה אפשרית של גווארדיולה, שנמצא בדרכו הבטוחה לזכייה באליפות שלישית ברציפות עם הבווארים. יחד עם זאת, רומיניגה אמר גם כי הוא רוצה לשבת עם גווארדיולה לשיחה לגבי עתידו בקבוצה עוד לפני חג המולד הקרוב.

השמועות החזקות ביותר מדברות על הסכם בין גווארדיולה לסיטי, במסגרתו ירוויח גווארדיולה יותר מה-13.2 מיליון ליש"ט בשנה שמקבל ז'וזה מוריניו בצ'לסי, כאשר מי שיחליפו במצב כזה בבאיירן יהיה לא אחר מאשר קרלו אנצ'לוטי, שמאז עזב בתום העונה החולפת את ריאל מדריד, לא מצא לעצמו קבוצה חדשה. יחד עם זאת, ב"דיילי מייל" נכתב כי האימפריה הגרמנית ממש לא מתכוונת לוותר בקלות על המאמן שלה ומוכנה להילחם על שירותיו ולנסות להחתימו על חוזה חדש. החוזה הנוכחי יסתיים ביוני ונכון להיום, המגעים בין הצדדים תקועים.

בתוך חרושת השמועות הזו, גווארדיולה לא הגיע למסיבת העיתונאים לקראת המשחק של באיירן היום (שבת) בבונדסליגה מול הרטה ברלין. בקבוצה הסבירו כי מדובר ב"סיבה אישית", אולם ההיעדרות הזו רק הגבירה את הספקולציות סביב מעמדו של המאמן. אגב, בעיתון הקטאלני ARA, המתפרסם באזור ברצלונה, נטען באופן מפתיע כי דווקא ריאל מדריד היא זו שמעוניינת במאמן, כמחליפו של רפא בניטס לעונה הבאה. יחד עם זאת, קשה להאמין שגווארדיולה יסכים להגיע ליריבה השנואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully