וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העימות החדש בריאל מדריד: רפא בניטס נגד חאמס רודריגס

המאמן סיפסל את הכוכב הקולומביאני הצעיר מול שחטאר ואמר לו: "יש כאלה בכושר טוב ממך". בספרד תקפו: "הוא לא היה עושה את זה לראמוס או רונאלדו". וגם: כל הצרות בהגנה לקראת אייבר

one

בתקציר: הרביעייה של בארסה מול ריאל בקלאסיקו

שבוע משונה עבר על ריאל מדריד. רק לפני שבעה ימים, הבלאנקוס הושפלו בבית עם הפסד 4:0 בקלאסיקו מול ברצלונה, כאשר מעבר למבוכה הם גם נקלעו לפיגור של שש נקודות מהקטאלנים, כבר בשלב זה של העונה. לאחר מכן, ריאל נסעה למשחק חוץ מול שחטאר דונייצק בליגת האלופות ונראתה נהדר לאורך דקות ארוכות, בדרך ליתרון 0:4. אלא שבדקות הסיום בלבוב, ההגנה קרסה בפעם השנייה תוך כמה ימים והמשחק הסתיים אומנם בניצחון, אולם 3:4 דחוק בלבד.

מחר (ראשון, 17:00, ערוץ 50), הקבוצה של רפא בניטס תעלה עם כל הבעיות שלה למשחק חוץ מול אייבר, אותו פשוט אסור לה להפסיד. היריבה נהנית מפתיחת עונה חלומית ויודעת שניצחון סנסציוני יציב אותה מרחק נקודה אחת בלבד מריאל, אולם בשני המפגשים היחידים עד כה בין הקבוצות, שנערכו בעונה שעברה, הבלאנקוס ניצחו 0:4 בחוץ ו-0:3 בבית. ריאל תחסר את רפאל וראן, שנפצע וייעדר כשלושה שבועות ואת סרחיו ראמוס, שייאלץ לנוח על מנת לא לעבור ניתוח בכתף.

בהיעדרם של אלה, פפה, שמיעט יחסית לשחק העונה עד כה, יפתח במרכז ההגנה, למרות שנראה כי בניטס לא ממש סומך עליו. לצד פפה ייפתחו ככל הנראה בהגנה קרבחאל, נאצ'ו ודנילו, כאשר הרביעייה הזו נראתה מאוד לא יציבה מול שחטאר.

אלא ששם לא נגמרות הצרות. לפני המשחק מול שחטאר, בניטס סיפסל את חאמס רודריגס והודיע לו: "יש שחקנים בכושר טוב יותר ממך". ב"אס" תקפו את המאמן על ההחלטה: "הוא לא היה מתנהג ככה עם רונאלדו או ראמוס" וגם בקולומביה, מולדתו של חאמס, זועמים על הטיפול בכוכב הצעיר שלהם: "לשמחתו של חאמס, הסיכוי שבניטס יוכל להתעלם ממנו לאורך זמן הוא לא גבוה. השעון מתקתק עבור ריאל מדריד הנוכחית".

חאמס רודריגס שחקן ריאל מדריד. רויטרס
כמה זמן ייקח לו לחזור להרכב? חאמס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully