וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה צריך לקרות כדי שמכבי תל אביב בכל זאת תעפיל לטופ 16?

הניצחון של באמברג על דרושפאקה הבהיר לצהובים שהם יזדקקו לשלושה ניצחונות ושלושה הפסדים של הטורקים כדי לעלות. גם שני ניצחונות - כולל אחד ב-12 הפרש ומעלה על דרושפאקה במחזור הסיום - עשוי להספיק

בווידאו: תקציר ההפסד של מכבי תל אביב במלאגה

ההפסד אמש (חמישי) למלאגה סיבך את מכבי תל אביב עוד יותר, והערב הבינה קבוצת הפאר הישראלית מה היא צריכה לעשות כדי להציל את העונה האירופית שלה, ולהעפיל לטופ 16. בשל הפסד ססארי לצסק"א מוסקבה וניצחון באמברג על דרושפאקה, התבהרה מעט התמונה בבית א'.

צסק"א, מלאגה ובאמברג (החל מהערב) הבטיחו את מקומן בשלב הבא, כך שעל הכרטיס הנוסף תיאבק מכבי עם דרושפאקה. כשנותרו עוד שלושה משחקים עד סיום שלב הבתים המוקדם, מראה המאזן של הצהובים על 6:1, לעומת 4:3 של הטורקים.

מה זה אומר? שהקבוצה של ז'אן טבק תצטרך לנצח את כל שלושת המשחקים שנותרו לה - מול ססארי בחוץ בשבוע הבא, מול באמברג בבית ומול דרושפאקה בחוץ, ובו בזמן, לקוות שהטורקים יפסידו את שלושת המשחקים שנותרו להם (מלאגה בבית, צסק"א מוסקבה בחוץ, מכבי תל אביב בבית). במקרה כזה, יהיה לצהובים מאזן 6:4 שיספיק להם כדי להעפיל לטופ 16 מהמקום הרביעי.

בסיטואציה מסוימת מכבי תוכל להעפיל גם במאזן 7:3 - כלומר, אם תנצח רק שניים משלושת המשחקים שנותרו לה, בתנאי שלדרושפאקה יהיה מאזן זהה בסיכומו של דבר (כלומר, שתפסיד את שני המשחקים שנותרו לה עד מחזור הסיום), ושבמשחק הנעילה של שלב הבתים, בטורקיה, הצהובים ניצחו את יריבתם הישירה על מקום בשלב הבא בפער של 12 נקודות ומעלה (כזכור, דרושפאקה ניצחה בישראל ב-11 הפרש).

שחקן מכבי תל אביב טיילור רוצ'סטי. GettyImages
משימה קשה מאוד. רוצ'סטי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully