וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד ניצחה 90:95 בחוץ את שארלוט

לברון ג'יימס קלע 25 נקודות, קטף 13 ריבאונדים וגבר בפעם ה-21 ברציפות על יריבה משארלוט, הקאבלירס עצרו רצף של שלושה הפסדי חוץ ועלו למאזן 4:12 אחרי רבע אחרון מצוין. 18 ו-16 לקווין לאב

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. GettyImages
חוזרים לחייך. בלאט/GettyImages

מאזן: 4:12

המשחק הבא: בבית מול ברוקלין, בלילה שבין שבת וראשון (2:30)

מדד הטריו: 25 נקודות, 13 ריבאונדים ו-5 אסיסטים ב-38 דקות ללברון. קווין לאב היה מצוין עם 18 נקודות ו-16 ריבאונדים. קיירי אירווינג עדיין פצוע.

לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס מול פי ג'יי האריסטון שארלוט הורנטס. AP
העיר החביבה עליו. לברון/AP

במשחקי הבית, לקליבלנד הולך נהדר עד כה העונה והיא ללא הפסד. בחוץ לעומת זאת, היא הפסידה את כל שלושת משחקיה הקודמים. הלילה (בין שישי לשבת), הקאבס הגיעו למשחק לא פשוט בצפון קרוליינה מול ההורנטס והפעם הם יצאו עם ידם על העליונה, בעיקר בזכות התעלות ברבע האחרון, שהסתיים ב-14:23 לטובתם וסידר ניצחון חשוב. הניצחון הזה גם השאיר את הקאבס ביתרון משחק וחצי בפסגת המזרח על פני אינדיאנה ומיאמי.

הרבע הראשון היה צמוד ושתי קליעות עונשין של ריצ'רד ג'פרסון בסיומו קבעו 22:23 לקליבלנד. אלא שברבע הבא ההגנה לא ממש תפקדה והקבוצה של דיוויד בלאט ספגה לא פחות מ-30 נקודות. שלוש האחרונות הגיעו אחרי עבירה מחוץ לקשת של מת'יו דלבדובה על קמבה ווקר, שעם 0.04 להפסקה הלך לקו וקלע את כל הניסיונות שלו כדי להוריד את שארלוט לחדרי ההלבשה ביתרון 50:52.

אל ג'פרסון כבר קבע 59:66 להורנטס באמצע הרבע השלישי, אך קליבלנד לא נתנה למשחק לברוח ושתי שלשות רצופות של לברון השאירו אותה בתמונה. ל-12 הדקות המכריעות עלתה המארחת ביתרון 72:76. הפער הזה צמח לפלוס שבע עם סל של ג'רמי לאמב, אבל קליבלנד עברה לחמישייה נמוכה, בלי קווין לאב והגיבה בריצת 2:10, שהעבירה את היתרון לידיה.

דלבדובה סיפק חמש נקודות מהירות, ג'יי אר סמית' קלע שבע רצופות בעצמו ולמרות שההתקפה הייתה תקועה לחלוטין בדקות הסיום, ההגנה עשתה את העבודה. ניקולא באטום החטיא שני ניסיונות מחוץ לקשת ושארלוט איבדה את המשחק. אגב, זו הייתה הפעם ה-21 ברציפות בה לברון מנצח קבוצה משארלוט (הבובקאטס ולאחר מכן ההורנטס). ההפסד האחרון שלו היה ב-2010, בקדנציה הראשונה עם קליבלנד.

מלבד ה-25 של ג'יימס וה-18 של לאב, קליבלנד קיבלה 13 מג'פרסון ו-11 מסמית'. טריסטן תומפסון רשם 7 נקודות ו-12 ריבאונדים וטימופיי מוזגוב, שחזר אחרי פציעה, הוסיף 8 נקודות. את ההורנטס הובילו קמבה ווקר עם 18 ובאטום עם 17

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס מתחבק עם קאם ניוטון קרוליינה פנת'רס. AP
לברון אפילו תפס תמונה עם קאם ניוטון, הקוורטרבק של קרוליינה פנת'רס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully