וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון אברהמי: "הפועל תל אביב נגד הפועל ירושלים זה תמיד משחק גדול"

27.11.2015 / 14:23

מאמן האדומים מתל אביב מתכונן להתמודדות מול האלופה בבית (20:15, ספורט 5). ההחלטה לגבי שיתופו של לימונד תיפול לפני המשחק. בירושלים ינסו לקטוע את מאזן החוץ הנורא שלהם

one

בווידאו: תקציר ניצחונה של הפועל ירושלים על הפועל אילת

המחזור התשיעי בליגת העל ייצא מחר (שבת) לדרך במשחק מסקרן בו תארח הפועל תל אביב את הפועל ירושלים (20:15, ספורט 5, שופטים: גילי כהן, עמית בלק ואלעד לייבוביץ'). המפגש יהיה ה-84 בכל הזמנים בין הקבוצות בליגה הסדירה כשהמאזן עומד על 29:54 לטובת האדומים מתל אביב, שמתוך 44 משחקי בית ניצחו את ירושלים 32 פעמים. בעונה שעברה נפגשו הקבוצות שש פעמים, שלוש בליגה הסדירה, ועוד שלוש פעמים בפלייאוף, כשירושלים מנצחת חמש מתוכם. לפני המשחק תיערך פעילות משותפת לשתי הקבוצות, למען המאבק ב-HIV ובסטיגמה כלפי נשאי הנגיף. הפעילות תכלול טקסט קצר וסיכות קטנות שיענדו השחקנים על חולצות האימון.

הפועל תל אביב מגיעה למשחק אחרי שרשמה בשבת שעברה את הפסדה החמישי בשמונה מחזורים מפתיחת העונה, ונשארה בחלק התחתון של הטבלה. מאז החליף שרון אברהמי את עודד קטש ניצחה קבוצתו פעמיים והפסידה פעמיים, כשחלק מהבעיות שהיו בימיו של קטש המשיכו גם במשחקים האחרונים. בקבוצה יודעים שהם נכנסים כעת לרצף של חמישה משחקי בית רצופים - ארבעה בליגה ועוד משחק בשמינית גמר גביע המדינה, וינסו לנצח כמה שיותר מהם כדי לצאת מהתחתית ולחזור לחלק העליון של הטבלה. רביב לימונד, שנעדר בחודש האחרון מפעילות בשל קרע במפשעה, עשוי לחזור לסגל, והחלטה לגביו תתקבל במבחן כשירות שיעבור סמוך למשחק.

"רביב כבר מתאמן", אמר שרון אברהמי על מצבו של הגארד, "רק לפני המשחק עצמו נקבל החלטה אם הוא יכול להשתתף או לא, אבל כרגע נראה שהוא צריך עוד שבוע. הפועל תל אביב נגד הפועל ירושלים זה תמיד משחק גדול, אנחנו מתכוננים לאולם מלא ומקווים לנצח".

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. נועם מושקוביץ
אין מחשבות על החלפתו. פרנקו/נועם מושקוביץ

עם כל הכבוד למפגש המרתק בדרייב אין, המשחק הגדול של השבוע עבור הפועל ירושלים ייערך ביום שלישי בארנה נגד גלאטסראיי. בעקבות ההפסד בליטא לנפטונאס קלייפדה, יודעים בבירה שאם יאבדו משחק נוסף במסגרת האירופית, יודחו זאת השנה השנייה ברציפות בסיבוב הראשון של היורוקאפ. למרות הכישלון המסתמן, מעמדו של המאמן דני פרנקו לא עולה על הפרק, ובקבוצה אף לא מתכוונים לבצע שינויים בסגל. הקבוצה מגיעה למשחק נגד הפועל תל אביב עם רצף של שני הפסדי חוץ בליגה, ולמעשה מפתיחת העונה רשמו רק ניצחון חוץ אחד, על מכבי תל אביב, לעומת שישה הפסדים - ארבעה במסגרת האירופית ושניים נוספים בליגה, וירצו לשנות את המאזן הזה מחר. יותם הלפרין וליאור אליהו כשירים וישחקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully