וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמיר נאסרי מגיב לשמועות על מעורבותו בסחיטת ולבואנה: "זה לא מעניין אותי"

פרשת קלטת הסקס: ה"לה מונד" הצרפתי טען ששחקן סיטי ונבחרת צרפת לשעבר מעורב בסיפור כשניסה לתווך, השחקן עצמו מכחיש כל קשר. ולבואנה על בנזמה: "לא הייתי מתנהג כך לאויב הכי גדול שלי"

סמיר נאסרי שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
מכחיש מעורבות בסחיטה. נאסרי/רויטרס

פרשת הסחיטה של מתיו ולבואנה הולכת ומסתעפת והיום נוסף "גיבור" חדש בעלילה. על פי ה"לה מונד" הצרפתי, ישנה סבירות שגם סמיר נאסרי שחקנה של מנצ'סטר סיטי ונבחרת צרפת לשעבר, לקח חלק בפרשה ועל פי הפרסום הציע לשמש כמתווך בין ולבואנה לבין הסוחטים שלו.

סמיר נאסרי עצמו התראיין בצרפת והגן על שמו: "אני אצור קשר עם מתיו ואשוחח איתו. ברצינות, שכל העניין פשוט לא מעניין אותי. זו לא בעיה שלי. אם הוא מכניס את השם שלי לסיפור כי הוא חושב שאני מכיר את האנשים, זכותו לחשוב כך, אבל אין לו זכות לצטט אותי בשום מקום. מוסטפה (זואווי, אחד המעורבים) מכיר את המשפחה שלי, אבל לא דיברתי איתו כמעט שמונה שנים, אז אני לא יודע למה השם שלי משתרבב לפרשה הזאת".

נאסרי המשיך: "אנחנו לא חברים ואף פעם לא נהיה, ואם הוא רוצה להיות קרבן בסיפור, שיהיה, באמת שזו לא בעיה שלי. אני אדבר איתו על העניין, כי אני לא רוצה שהשם שלי ימשיך לעלות בהקשר הזה".

ובינתיים, קארים בנזמה ממשיך להיחקר בפרשת קלטת הסקס וסחיטתו של מתיו ולבואנה והיום (שישי) שחקנה של ליון התראיין לעיתון לה מונד הצרפתי ושפך אור חדש על הפרשה שמסעירה את צרפת. "הוא לא היה אגרסיבי בטון הדיבור שלו, הוא לא דיבר באופן קונקרטי על הכסף ובצורה ישירה, אבל הוא התעקש שאפגוש מישהו" כך אמר ולבואנה היום.

בדיקה. אסור להשתמש
ידעו ימים יפים יותר ביחד. ולבואנה ובנזמה/אסור להשתמש

ולבואנה הוסיף: "מעולם לא פגשתי מישהו שהולך להשמיד וידאו רק בגלל שהוא אוהב אותי. לא צריך להתנהג לאנשים כמו אידיוטים. אני מאוד מאוד מאוכזב ואני יכול רק להגיד שהיחסים שלי עם בנזמה לא היו כאלה כנים כמו שהוא צייר אותי והוא התנהג אליי בחוסר כבוד. אני לא יכול להצדיק את המעשים שלו, לא הייתי עושה זאת לאוייב הכי גדול שלי".

על פי מקורות המעורים בחקירה, בזנמה הודה בפני המשטרה שהוא פעל כסוג של מתווך בין ולבואנה לאחד מהסוחטים שהיו חברי ילדות של בנזמה. הפרשה הזו ממשיכה להסעיר את הכדורגל הצרפתי, פחות משנה לפני קמפיין היורו שייערך במדינה. על בנזמה חל בינתיים איסור מוחלט לפגוש את ולבואנה ובמדינה גוברים הקולות גם להדיחו מהנבחרת הצרפתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully