וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לאיחוד עם גווארדיולה? דיווח: סיטי מציעה למסי חוזה עתק

ב'סאן' מדווחים כי המגעים בין הפרעוש לתכולים לקראת העונה הבאה הואצו על רקע סיכומו של פפ. ההצעה: 3.2 מיליון ליש"ט לחודש, 40 מיליון ליש"ט לעונה וסכום "שישבור בגדול את שיא ההעברות" לברצלונה

one

לא עברו כמה שעות מאז הדיווחים בספרד לפיהם פפ גווארדיולה סיכם על מעבר למנצ'סטר סיטי בעונה הבאה - ובתקשורת האנגלית כבר החלו עם בורסת השמות. אמש (חמישי) פורסם כי מאמן באיירן מינכן, שיסיים הקיץ את חוזהו אחרי שלוש עונות, סגר למעשה את תנאיו בסיטי וכי "החליט על שינוי אווירה ועל הגשמת החלום הישן לאמן באנגליה". שמו של גווארדיולה נקשר פעמים רבות בעבר במעבר למנצ'סטר סיטי, בעיקר על רקע יחסיו הקרובים עם הצוות הספרדי בהנהלת התכולים, אולם כעת משוכנעים בספרד כי העסקה נסגרה וכל מה שחסר הוא חותמת רשמית.

פפ גווארדיולה מחבק את ליאונל מסי ב-2012. AP
שוב ביחד? גווארדיולה ומסי/AP

עוד דווח כי למרות ההצהרות מצד בכירים בהנהלה על כך שההחלטה בדבר עזיבתו של גווארדיולה טרם התקבלה, נערכה פגישה עם נציגים של המאמן בה סוכם סופית כי לא יישאר בגרמניה. כאמור, לדיווח הזה נוספו רעשי רקע. ה'סאן' הבריטי מדווח הבוקר כי על רקע בואו של גווארדיולה, בסיטי מנסים לשכנע את ליאונל מסי לחבור למאמנו לשעבר ולאחד עמו כוחות. לשם כך, התכולים מוכנים להציע למסי חוזה עתק שישבור בקלות את השיא העולמי. בין היתר, הם מציעים למסי חוזה עם משכורת חודשית של 3.2 מיליון ליש"ט.

בעיתון טוענים כי נציגיו של מסי כבר פתחו בשיחות עם ראשי סיטי וכי עלותו השנתית של הפרעוש אמורה להסתכם ב-40 מיליון ליש"ט. סיטי סימנה את הקיץ הקרוב בתור ההזדמנות הטובה ביותר להנחית את מסי, בעיקר בזכות חוזה השידור הענק שחתמה הפרמיירליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully