וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: חוזה המיליונים החדש של ניימאר בברצלונה ייחתם בקרוב

עד סוף 2015 צפויים הקטלאנים להפוך את כוכבם לבעל השכר השלישי הכי גבוה בעולם, עם 15 מיליון יורו לעונה. כו כן, בארסה רוצה להגדיל את סעיף השחרור של הברזילאי למיליארד יורו

one

בווידאו: ההצגה של ניימאר וברצלונה בקלאסיקו

העונה המדהימה של ניימאר ככל הנראה תסדר לו חוזה חדש בברצלונה, כך מדווחים היום (חמישי) בספרד. ב"מארקה" טוענים שעד סוף 2015, הקטלאנים נחושים להפוך את כוכבם לבעל השכר השלישי הכי גבוה בעולם, עם משכורת של 15 מיליון יורו נטו לעונה, ובמקרה כזה רק ליאונל מסי (20 מיליון יורו לעונה) וכריסטיאנו רונאלדו (17 מיליון יורו לעונה) ירוויחו יותר ממנו. כעת, על פי דיווחים, מרוויח ניימאר כ-8.8 מיליון יורו לעונה "בלבד".

כמו כן, ירצו בברצלונה להגדיל את סעיף השחרור של החלוץ הברזילאי העומד כעת על 180 מיליון יורו למיליארד יורו, (!) אולם על פי דיווחים ניימאר לא ירצה שסעיף השחרור יעלה על 250 מיליון יורו.

רוברט פרננדס, המנהל הספורטיבי של הקטלאנים, הודה אחרי המשחק מול רומא כי הצדדים קרובים מאוד לסכם על החוזה, בטח אחרי פתיחת העונה הפנטסטית שלו. בקיץ האחרון ניסתה מנצ'סטר יונייטד לפתות את החלוץ, אך ללא הצלחה.

כזכור, ניימאר הגיע לברצלונה בקיץ 2013 וחתם על חוזה לשלוש שנים, ובו הוכנס סעיף שדורש כי בשנתו השלישית, ייערך משא ומתן על חוזה חדש.

ניימאר שחקן ברצלונה חוגג. רויטרס
שווה כל שקל. ניימאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully