וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "למכבי ראשון לציון יש כבוד עצמי"

מאמן הכתומים לציון חגג את הניצחון הגדול ברוסיה שהעלה את קבוצתו לשלב הבתים השני ביורופקאפ: "באנו להראות מי הקבוצה היותר טובה". ראשון לציון תסיים במקום הראשון בבית גם אם תפסיד ב-13 הפרש בשבוע הבא

מאמן מכבי ראשון לציון, שרון דרוקר. קובי אליהו
מרוצה. דרוקר/קובי אליהו

מכבי ראשון לציון רשמה היום (רביעי) הישג מרשים כשגברה על ייניסי קרסניורסק הרוסית בחוץ 67:74 ועלתה למקום הראשון בבית 8 של היורופקאפ עם מאזן של ארבעה ניצחונות והפסד אחד. הקבוצה הרוסית הוליכה ב-11 הפרש במהלך הרבע השני של המשחק, אך השחקנים של שרון דרוקר, ובעיקר דריל מונרו, רומרו אוסבי וטוני יאנגר, דאגו להשאר בתמונה והשתלטו על המשחק לקראת סוף הרבע השלישי. בסיום המשחק חגגו השחקנים עם עשרות בודדות של יהודים שגרים באזור ובאו לתמוך בקבוצה.

בעקבות הניצחון הבטיחה ראשון לציון את מקומה בשלב הבתים השני של המפעל, למרות שעדיין לא הבטיחה את אחד משני המקומות הראשונים בבית. הכתומים יכולים להפסיד במשחק הבית האחרון נגד אקדמיק סופיה בהפרש של 13 נקודות ועדיין לסיים במקום הראשון, ואם יפסידו ב-18 הפרש, ובמקביל הקבוצה הרוסית תנצח בטאלין את בי סי קאלב קארמו, תרד הקבוצה של שרון דרוקר למקום השלישי בבית. עם זאת, גם אם תסיים ראשון לציון במקום השלישי, היא הבטיחה לעצמה את הכרטיס לשלב הבא כאחת מארבע הקבוצות בעלות המאזן הטוב ביותר שתסיים במקום זה.

שחקני מכבי ראשון לציון. מכבי ראשון לציון, אתר רשמי
קרובים לשלב הבא. שחקני מכבי ראשון לציון/אתר רשמי, מכבי ראשון לציון

אם ראשון לציון תסיים במקום הראשון בבית 8, היא תשחק בשלב הבתים השני עם וילבראן הצרפתית, השנייה בבית 7 - פרנקפורט הגרמנית או נובו מסטו מסלובניה והשנייה מבית 14 - בי סי מינסק הבלארוסית או קאטייה יוהנסו הפינית.

"אני חושב שלקבוצה שלנו יש כבוד עצמי, במשחק בבית מכבי היינו יותר טובים מהם והפסדנו את המשחק, הערב באנו להראות מי הקבוצה היותר טובה והוכחנו את זה במשחק קבוצתי מעולה", אמר המאמן שרון דרוקר בסיום, "כל מי שעלה לשחק היה טוב. בסך הכול כולנו עייפים מהמסע הארוך, אבל שמח שידענו לעשות מאמץ קבוצתי יחד ולקחת את המשחק".

הפורוורד טוני יאנגר שסיים את המשחק עם 11 נקודות הוסיף: "ידענו שאנחנו באים לשחק נגד קבוצה קשוחה ועלינו להראות הרבה אופי בכדי לצאת עם ניצחון. צוות המאמנים שלנו עשה עבודה נהדרת להכין אותנו למשחק ודאגו לשמור לנו על הגוף. כולם חלק מהניצחון שלנו. אני חושב שהרצון והקשיחות המנטאלית שלנו, הם אלה שעזרו לנו לנצח את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully