וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבק: "זהו ללא ספק המשחק הכי גדול וחשוב שלנו מאז הגעתי למכבי"

מאמן מכבי תל אביב מודע לחשיבות המשחק במלאגה, שם יפגוש את המנטור ז'ואן פלאסה: "כשאני עולה למגרש, אין לי שום רגש מיוחד למי שעבדתי איתו. השחקנים קולטים יפה את הפילוסופיה שלי" (חמישי, 21:45, שידור חי בוואלה! ספורט)

עריכה: טל רזניק

השבוע החולף היה אולי האופטימי ביותר במכבי תל אביב העונה. ז'אן טבק הגיע לתפקיד המאמן והשיפור מיד ניכר עם הפסד צמוד וכואב בבית מול צסק"א מוסקבה החזקה. לאחר מכן, במשחק הבכורה שלו בליגת העל, דרסו טבק וקבוצתו ב-40 הפרש את מכבי חיפה וסופסוף נראו כמו שהם קיוו להראות.

מחר (חמישי, 21:45, שידור חי בוואלה! ספורט ובאפליקציה), הצהובים חייבים להפתיע ולרשום ניצחון, כאשר הם יתארחו אצל מלאגה הספרדית, שגברה עליהם בהיכל בסיבוב הראשון 82:93. מכבי תל אביב מגיעה למחזור השביעי במאזן 5:1 בלבד ובמרחק שני משחקים מדרושפאקה, המחזיקה במקום הרביעי בבית, שמוביל לטופ 16. אם הצהובים חולמים איכשהו להציל את עונת היורוליג שלהם, הדרך לשם מתחילה באנדלוסיה נגד יריבה שנאבקת עם צסק"א על פסגת הבית ועומדת על מאזן 1:5. יחד עם זאת, מלאגה הפסידה את כל שלושת משחקיה האחרונים.

ז'אן טבק מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
פוגש את המנטור פלאסה. טבק/קובי אליהו

לקראת המשחק אמר טבק, שהגיע למכבי מהליגה הספרדית וכבר פגש העונה את מלאגה כמאמן פואנלברדה (והובס): "זהו ללא ספק המשחק הכי גדול וחשוב שלנו מאז הגעתי למכבי. אנחנו מתאמנים ועובדים קשה ואני בהחלט מרגיש שאנחנו מתקדמים וצועדים בכיוון הנכון. מלאגה נהדרת, מהטופ של הכדורסל האירופי ואני ממש לא חושב שהיא במשבר. היו לה כמה הפסדים בלו"ז צפוף, אבל היא עדיין חזקה מאוד. ננסה להשתוות לאינטנסיביות ולפיזיות שלה, אבל זה ממש לא פשוט".

על התחושה לאמן מול ז'ואן פלאסה, אשר טבק היה חמש שנים עוזרו בריאל מדריד וסביליה: "כשאני עולה למגרש, אין לי שום רגש מיוחד לשחקנים ומאמנים שעבדתי איתם. רק דבר אחד מעניין אותי וזה לנצח. אתמול הייתה הפעם הראשונה מאז הגעתי שיכולתי לעשות אימון חזק וטוב, כי זה לא היה יום אחרי או לפני משחק. השחקנים קולטים יפה את הפילוסופיה שלי, זה תהליך ארוך וצריך סבלנות. אני לא יכול להבטיח שהכל ייושם כבר מול מלאגה, אבל כן מבטיח שכל שחקן שלנו יעלה לפרקט מחויב וב-100 אחוז פוקוס. השחקנים מבינים את חשיבות המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully