וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מגיבה לאבו יונס: "התנהגות נלוזה, קהל סכנין גזעני"

25.11.2015 / 17:56

בקבוצה מהבירה לא אהבו את התבטאות יו"ר סכנין ("לה פמיליה מנהל את בית"ר"): "הקהל המיליטנטי והפרוע שלהם מנהל אותם. דבריו מלבים את היצרים". המשחק מול מכבי פתח תקוה בשבת הוקדם ל-19:15

one

בווידאו: בית"ר ירושלים מנצחת את הפועל עכו

בבית"ר ירושלים החליטו להגיב לדברים שאמר היום (רביעי) יו"ר בני סכנין, מוחמד אבו יונס ("ארגון לה פמיליה מנהל את בית"ר ירושלים") בכנס בשדרות.

בבית"ר אמרו: "לא ברורה לנו התנהלותו הנלוזה של יו"ר בני סכנין. ייטב יחנך את קהל קבוצתו, שידוע וזכור בהתנהגות פרועה, גזענית, אלימה ומיליטנטית בביקור האחרון שלנו במגרש המקומי לפני כחודש וחצי. אנו נלחמים ונאבקים חדשות לבקרים בכל נגע האלימות והגזענות להבדיל ממנו".

"לפי המקרים החוזרים והנשנים ביציעי אצטדיון "דוחא", ניתן להבין למעלה מכל ספק כי מי שמוכתב ומנוהל ע"י הקהל שלה, היא קבוצת בני סכנין ולא ההיפך. אלי טביב והמועדון משקיעים מכוחם כל העת על מנת להתנער ולבער את נגע האלימות והגזענות. התבטאויותיו של יו"ר בני סכנין מלבים את האש, יוצרים הסתה מכוונת ומלהיטים את היצרים. מוטב כי בתקופה כה רגישה בין העמים במדינת ישראל, ידחוף לקירוב לבבות ולא לשנאה פרועה. צריך לשים סוף לפופוליזם הזול ולשנאה הנוטפת לעבר מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים מצד יו"ר סכנין ויפה שעה אחת קודם".

אוהדי בית"ר ירושלים. מגד גוזני
אוהדי בית"ר ירושלים/מגד גוזני

מנהלת הליגה הודיעה היום (רביעי) כי המשחק של בית"ר ירושלים נגד מכבי פתח תקוה בשבת במושבה הוקדם לשעה 19:15. כזכור, תחילה הודיעה המנהלת כי המשחק בכלל ייערך בנתניה בשעה 20:00, אך בעקבות ביטול השזרוע במושבה המשחק חזר לפתח תקוה. כעת בשל דרישות זכיין השידור גם שונתה שעת המשחק ל-19:15.

ועדת המשמעת שאמורה הייתה להיערך לקלאודמיר נדחתה לשבוע הבא. בבית"ר ירושלים סיפרו כי השחקן נראה עצבני ולא רגוע בעקבות החשש כי מעבר לקנס שספג מבית הדין לתעבורה בסך 50 אלף ש"ח ייקנס שוב על ידי המועדון. סוכנו הפורטוגלי של השחקן שוחח עם ראשי הקבוצה וביקש להתחשב בו על מנת לא לשבור אותו מנטלית.

כ-2,000 כרטיסים נמכרו לאוהדי הקבוצה לקראת המשחק בשבת לאחר יממה אחת בלבד של מכירה. בשלב זה הוצאו למכירה כ-5,500 כרטיסים לאוהדים ביציע האורחים ואם יאזלו תסופק כמות נוספת ביום המשחק. מחיר הכרטיס הוא אחיד ועומד על 50 ש"ח. מעבר לכך, סיכמה בית"ר ירושלים עם הפועל באר שבע על הסכם הדדיות במסגרת רבע גמר גביע הטוטו כאשר הכרטיסים לאוהדי הקבוצה האורחת יימכרו במחיר זהה, כ-50 ש"ח.

לקראת חודש ינואר, הקבוצה בוחנת את צירופם של מספר שחקנים מהליגה הלאומית. אחד מהם הוא קשר עירוני רמת השרון עידו דוידוב. ברמת השרון סיפרו כי אלי טביב הגיע לראות את השחקן ביום שישי האחרון והקבוצה תמשיך לעקוב אחריו בשבועות הקרובים. מעבר לבית"ר ירושלים רוצות את השחקן מספר קבוצות נוספות בליגת העל.

בית הדין המשמעתי נתן לבית"ר ארכה עד יום ראשון להביא פרטים בנוגע לטיפול בנער שזרק את שקית הגרעינים במשחק נגד הפועל עכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully