וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד אבו יונס: "ארגון לה פמיליה מנהל את בית"ר ירושלים"

25.11.2015 / 17:05

יו"ר בני סכנין דיבר בכנס שדרות לחברה שנערך במכללת ספיר על היריבה הגדולה: "ההנהלה נכנעת פעם אחר פעם". חאלד חלאיילה התנצל על התקרית עם סגס תאמבי וחזר לאימונים

one

בווידאו: תקציר הפסדה של בני סכנין להפועל כפר סבא

יו"ר בני סכנין, מוחמד אבו יונס, נטל חלק בכנס שדרות לחברה שנערך במכללת ספיר בשדרות. בכנס עצמו דיבר אבו יונס בין היתר גם על בית"ר ירושלים ועל ארגון האוהדים "לה פמיליה": "אנחנו עושים מאמצים שהמצב הביטחוני והמתח לא יעברו למגרשים. הכדורגל יכול להיות גשר לשלום ובימים אלו אנחנו עושים ניסיון לייצר מפגש בין הכדורגל הישראלי לפלסטיני. מה שקורה בבית"ר ירושלים זה לא סוד. בפועל, "לה פמיליה" הם אלו שמנהלים את המועדון. ההנהלה נכנעת להם פעם אחר פעם". אבו יונס דיבר גם על מצוקת המגרשים במגזר הערבי לטענתו ואמר: "יש פער בבניית המתקנים החדשים. מה שמקבלת סכנין זה לא מה שמקבלות קבוצות אחרות, בין אם בגלל בירוקטיה או אפליה של הממסד".

הקפטן חאלד חלאיילה התנצל הבוקר באימון הקבוצה בפני המאמן אלי כהן ושאר השחקנים על התקרית שהובילה לזריקתו מהאימון שנערך אתמול. כזכור, אלי כהן החליט לשלוח את השחקן לחדרי ההלבשה לפני תום האימון, לאחר שזה בעט בחוזקה בקשר סגס תאמבי וענה לכהן ששאל אותו לפשר מעשיו.

חלאיילה הגיע לפני תחילת האימון ואמר ליתר השחקנים: "לא הייתי צריך להתנהג ככה, אני מתנצל על מה שהיה. הגעתי עצבני לאימון ואני מבקש סליחה על מה שהיה". כהן קיבל את התנצלותו של השחקן והחזיר אותו לאימונים, כשבסכנין מקווים שהפרשייה מאחוריהם.

אלי כהן מאמן בני סכנין (משמאל). מגד גוזני
קיבל את סליחתו של חלאיילה. אלי כהן/מגד גוזני

בצד המקצועי, נראה שהמאמן מתכנן להחזיר את אברהם פאס להרכב על חשבונו של עוביידה חטאב, כאשר עלא אבו סלאח עדיין פצוע ואיציק כהן יפתח כבלם השני. בנוגע לחלוץ הברזילאי פאביניו אלבס שנבחן בקבוצה, מרוצים בקבוצה מהיכולת שהוא מפגין, אך רוצים לבחון אותו זמן נוסף לפני שתתקבל החלטה סופית לגביו.

לגבי מעמדו של המאמן, גורמים בקבוצה טוענים שישנה עדיין מתיחות בעניין, אך ההערכה שכהן יעמוד על הקווים נגד עירוני קרית שמונה ביום שבת ורק אם יקרה משהו דרמטי עד אז, דברים יכולים להשתנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully