וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורופקאפ: מכבי ראשון לציון בשלב הבתים הבא אחרי 67:74 על ייניסי

הכתומים הבטיחו את מקומם בשלב הבא של המפעל השלישי בחשיבות עם מאזן 1:4 מרשים וניצחון ברוסיה. דריל מונרו הוביל את המנצחים עם 14 נקודות, אוסבי הוסיף 12 וקלע שתי שלשות מכריעות

שחקני מכבי ראשון לציון. מכבי ראשון לציון, אתר רשמי
שחקני ראשון עם הקהילה היהודית המקומית/אתר רשמי, מכבי ראשון לציון

מכבי ראשון לציון העפילה היום (רביעי) לשלב הבתים השני של היורופקאפ אחרי ניצחון מרשים ברוסיה על ייניסי קרסניורסק 67:74. בצל הכישלונות של הפועל ירושלים ומכבי תל אביב, הכתומים המשיכו עם העליונות שלהם במפעל ועלו למאזן מרשים של 1:4 כשההפסד היחיד עד כה הגיע מול אותה ייניסי במשחק שנערך בישראל. ראשון כבר פיגרה בהפרש דו ספרתי ברבע השני, אבל הידקה את ההגנה במחצית השנייה ונהנתה מיום מוצלח מאוד מחוץ לקשת עם 10 שלשות מתוך 21 ניסיונות.

דריל מונרו שוב היה האיש של הכתומים עם 14 נקודות וחגג בצבע מול הרוסים, כשרומאו אוסבי, שכבר היה על סף שחרור מהמועדון תרם 12 כולל שתי שלשות נדירות. טוני יאנגר הוסיף 11 וראשון תפגוש במחזור הבא את סופיה במשחק שיהיה לפרוטוקול בלבד מבחינתה. דלרוי ג'יימס הצטיין אצל הרוסים עם 15 נקודות.

דריל מונרו שחקני מכבי ראשון לציון חוגגים. קובי אליהו
חגגו גם ברוסיה. דריל מונרו ושון דאוסון/קובי אליהו

רבע 1

פתיחת המשחק הייתה שייכת לראשון שעלתה ל-0:7 מהיר בזכות שלשה של שון דאוסון וארבע נקודות של דריל מונרו. אבל הרוסים לא נבהלו והגיבו עם ריצת 0:11 משלהם כדי לקבוע 7:11, שש דקות בתוך המשחק. דניס זכארוב עשה צרות לראשון עם 8 נקודות ברבע הראשון שהסתיים ביתרון רוסי: 13:19.

רבע 2

פתיחת הרבע השני לא בישרה טובות לראשות, שראתה את די ג'יי קנדי ודלרוי ג'יימס חוגגים עליה בצבע ומריצים את הרוסים ליתרון שיא של 18:29. אבל ראשון לא נשברה והגיבה עם ריצת 2:11 כשטוני יאנגר וגולן גוט מככבים עם שתי שלשות. השלשות של ראשון המשיכו להיכנס ועוד שתיים כאלה של בן שימול וחנוכי העלו את ראשון ליתרון 34:35 במחצית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
כריס רייט מכבי ראשון לציון. ניב אהרונסון
חזר לעניינים. כריס רייט/ניב אהרונסון

רבע 3

ראשון החלה לפתוח פער קטן מהרוסים, הרבה בזכות דריל מונרו ושון דאוסון שחדרו את הצבע הפרוץ והריצו את ראשון ליתרון 40:45, ארבע דקות בתוך הרבע. אבל כמו במפגש הקודם, לרוסים היה את דלרוי ג'יימס, אח של שון ג'יימס שהגיב עם חמש נקודות רצופות וקבע שוויון 48, שלוש דקות לסיום הרבע. אבל לרוסים לא היתה תשובה לדריל מונרו שייצר שוב ושוב נקודות בצבע ושלשה של של טוני יאנגר העלתה את הכתומים ליתרון שיא: 50:56 דקה לסוף הרבע ושלשה נוספת עם הבאזר של אוסבי קבעה 50:59 לראשון בסוף הרבע.

רבע 4

הרוסים קיוו לעשות קאמבק ברבע האחרון כמו במפגש הקודם בישראל, אבל לראשון היו תכניות אחרות כשאוסבי עם עוד שלשה ואבי בן שימול עם סל משלו קבעו 50:64 לראשון והעניקו לה יתרון כמעט בלתי מחיק. אולם, המארחים לא התייאשו ועם שתי שלשות רצופות צימקו ל-67:61. מונרו קבע 61:70, אבל הרוסים חזרו ל-70:65 כשנותרו שתי דקות לסיום המשחק. כאן ראשון סגרה עניין עם שני סלים רצופים של דאוסון ויאנגר שקבעו 67:74 בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully