וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה: עופר ברקוביץ' מונה למאמן עד תום העונה הבאה

25.11.2015 / 12:20

אחרי 10 שנים בתפקיד מנכ"ל המועדון, עובר המאמן בן ה-50 לתפקיד מאמן הכתומים במקומו של נדב זילברשטיין שסיים את תפקידו. ינסה להציל את הקבוצה שנקלעה לקשיים בפתיחת העונה

one

לאחר שנפרדה אמש (שלישי) ממאמנה בשבע השנים האחרונות נדב זילברשטיין, מינתה היום עירוני נס ציונה את המנכ"ל שלה בעשר השנים האחרונות עופר ברקוביץ' לתפקיד המאמן לעונה וחצי. ברקוביץ' נפגש עם היו"ר יניב מזרחי, והסכים לקחת על עצמו את התפקיד עד לסיום העונה, כשהמטרה היא להפוך את פתיחת העונה הרעה של הכתומים, ולהוביל את הקבוצה אל מחוץ לתחתית הטבלה.

"עופר מאמן מנוסה בליגת העל, מכיר את הקבוצה ואת המערכת ואני בטוח שהוא יצעיד אותנו אל המטרות אותן סימנו", אמר יו"ר נס ציונה יניב מזרחי.

עופר ברקוביץ' מנכ"ל עירוני נס ציונה. מגד גוזני
חוזר לקדמת הבמה. ברקוביץ'/מגד גוזני

לאחר ששימש כעוזרו של אפי בירנבוים לאורך כמה שנים, ברקוביץ' (50) קיבל בעונת 1999/2000 לראשונה את ההזדמנות בליגה הראשונה והוביל את עירוני רמת גן למקום השישי בטבלה. לאחר תקופה קצרה בקבוצת הנשים של אליצור רמלה, עבר לאמן בליגה הרומנית את אראד למשך עונה וחצי וחזר כדי לרדת ליגה עם מ.כ חיפה. בעונת 2004/5 הגיע לגבעת שמואל והוביל את הקבוצה לפלייאוף, אך לא קיבל את האפשרות להמשיך בקבוצה. באמצע העונה לאחר מכן הוזעק להציל את הקבוצה מירידה, הוביל אותה לתשעה ניצחונות רצופים וזכה בתואר מאמן העונה.

אחרי חצי עונה באליצור אשקלון, קיבל על עצמו פעמיים את תפקיד הצלת מכבי ראשון לציון מירידה. התקופה הטובה ביותר שלו הייתה עם מכבי אשדוד, אותה אימן במשך שלוש שנים והגיע עמה לגמר הפיינל פור, כשהוא שוב זוכה בתואר מאמן העונה.

נס ציונה, שפתחה את העונה עם שני ניצחונות בשמונה מחזורים, תפגוש במחזור הקרוב את מכבי חיפה ברוממה. הכתומים יחסרו במחזורים הקרובים את טל דן, שסובל משבר בארובת העין, ועסוקים במציאת מחליף לקמרון ג'ונס המאכזב, שבינתיים יישאר בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully