וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן ענבר: "לשי דורון אין תחליף בנבחרת שלנו"

מאמן נבחרת ישראל התייחס לפציעה שמגבילה את הקפטנית שלו לקראת המשחק נגד רומניה (ד', 19:00, ספורט 5) : "נתמודד עם זה ונעלה כדי לנצח". מאמצים באיגוד על מנת למלא את הדרייב אין, הכניסה חופשית

שי דורון שחקנית נבחרת ישראל. מגד גוזני
הפציעה מגבילה. שי דורון/מגד גוזני

נבחרת הנשים של ישראל בכדורסל תמשיך את קמפיין מוקדמות אליפות אירופה כשתארח מחר (רביעי) את נבחרת רומניה בדרייב אין (19:00, שידור ישיר בספורט 5). בנבחרת מתרגשים מאוד לקראת ההתמודדות, ובאיגוד הכדורסל עושים מאמץ גדול כדי לנסות ולמלא את האולם. לא פחות מ-16 אוטובוים יביאו אוהדים מכל רחבי הארץ לתל אביב, כשעד כה הופצו יותר מ-1,500 כרטיסים להתמודדות. הכניסה למשחק היא חינם, באיסוף כרטיס מהקופה.

כזכור, ישראל פתחה את קמפיין המוקדמות עם תבוסה במשחק החוץ בטורקיה 72:53, בעוד נבחרת רומניה ניצחה בביתה את בוסניה 65:67. ישראל תקווה לניצחון על הרומניות, ומה שלא יקל על המלאכה הוא העובדה שהקפטנית שי דורון משחקת עם פציעה מזה כחודש, "שי שיחקה בטורקיה עם זריקות ובלי זריקות היא גם לא תוכל להתאמן היום", סיפר המאמן עדן ענבר, "אין ספק שזה משפיע על רמת המשחק שלה, מונע ממנה להתאמן באופן סדיר ומשפיע על חדות המשחק שלה. לשי אין תחליף בנבחרת שלנו, אבל דווקא הנכונות שלה לשחק עם כאב וזריקות, מביאה את כולם לאווירה מאוד חיובית של הקרבה ומחוייבות ואני בטוח שזה יבוא לידי ביטוי גם במשחק נגד רומניה, כפי שראינו את השחקניות נותנות הכל נגד טורקיה. אין מה לעשות, זו לא שי בכשירות מלאה וזה מגביל אותנו בנבחרת, אבל נתמודד עם זה ונעלה כדי לנצח".

ענבר התייחס ליריבה ולאווירה הצפויה מחר בדרייב אין, "זו נבחרת שמתבססת על סקוררית עיקרית, גבריאלה מרגינאן, שמשחקת באבדינה אלופת ספרד וקבוצת יורוליג בכירה. הן משחקות מהר ובעיקר עם שחקניות של פנים לסל. זו נבחרת ברמתנו להבדיל מטורקיה. היא שובצה בקבוצת האיכות השנייה באירופה ואנחנו בשלישית, כך שכדי להעפיל אנחנו חיייבים לנצח אותם בבית. זו תחושה טובה מאוד לשחק בבית, בטח אחרי החוויה המורכבת שעברנו בטורקיה מול הקהל הטורקי. אנחנו משחקים באולם חדש וחדיש ובאמת יש ציפייה בנבחרת לקהל גדול הן מבחינת הכמות והן מבחינת איכות העידוד והאווירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully