וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרי: "יש לנו אמון שלוק וולטון ייקח את ההחלטות הנכונות, זה כיף"

רגע לפני חגיגת פתיחת העונה הטובה בהיסטוריה, בגולדן סטייט מחמיאים למאמן הזמני שמחליף את סטיב קר. שחקן העבר עצמו מצטנע: "החוויה הזו מדהימה, סטיב אמר לי פשוט להיות עצמי"

לוק וולטון המאמן הזמני של גולדן סטייט ווריירס. AP
בינתיים לא צריך את קר. וולטון/AP

אחד הדברים המדהימים ביותר בפתיחת העונה ההיסטורית של גולדן סטייט הוא האיש שעל הקווים, או יותר נכון - זה שלא על הקווים. האלופה לעלות הלילה (בין שלישי לרביעי) למאזן 0:16 ולקבוע את פתיחת העונה הטובה בתולדות ה-NBA על אף שהיא עדיין חסרה את מאמנה, סטיב קר. בהיעדרו, עומד על לוק וולטון על הקווים, ועושה עבודה פשוט מצוינת.

"החוויה הזו היתה מדהימה", אמר היום שחקן העבר בן ה-35. "אין דבר שמשתווה ללשחק כמובן, אבל זה מתקרב לזה. רציתי לאמן, והתקופה הזאת מחזקת אצלי את הרצון הזה. עכשיו אני כבר מרגיש שאני אוהב לעשות את זה במאה אחוז. כשלקחתי על עצמי את הג'וב סטיב אמר לי להמשיך להיות עצמי, ולהיות כן עם השחקנים".

גם ה-MVP סטפן קרי שיבח את וולטון, ואמר היום: "לוק הוא אותו אדם שהיה, הוא רק קצת יותר קולני, והוא בוטח בנו לעשות את העבודה. לנו יש אמון בו שייקח את ההחלטות הנכונות. זה כיף".

בוב מאיירס, הג'נרל מנג'ר של הווריירס ושחקן UCLA לשעבר, השתמש בציטוט של מאמנו האגדי במכללה ג'ון וודן: "מדהים מה אפשר להשיג כשלאף אחד לא אכפת מי יקבל את הקרדיט. לוק לא מתהלך פה כאילו הוא הכוכב. הוא פשוט שמח שהקבוצה משחקת טוב, וסטיב שמח שהקבוצה משחקת טוב. אנחנו רק רוצים לנצח".

עוזר מאמן גולדן סטייט לוק וולטון. AP
יש לו גב מהכוכב שלו. וולטון עם קרי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully