וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במינוס 20 מעלות: מכבי ראשון לציון מחפשת כרטיס לשלב הבתים השני

24.11.2015 / 17:39

הקבוצה של שרון דרוקר תנסה לגבור על הכפור הרוסי כשתתארח ברביעי (14:10) אצל ייניסי קרסניורסק. דריל מונרו: "זה משחק מאתגר. כל משחק הוא קרב חדש. עלינו להשאר אגרסיביים ומפוקסים"

one

בווידאו: מכבי ראשון לציון גוברת על עירוני נס ציונה

מכבי ראשון לציון תמשיך את העונה האירופית שלה מחר (רביעי, 14:10) כשתתארח ברוסיה אצל ייניסי קרסניורסק. הכתומים הגיעו לעיר הרוסית, שנמצאת סמוך לגבול הרוסי עם מונגוליה, אתמול בשעה 5:00 לפנות בוקר שעון מקומי, וערכו אימון ערב באולם בו ייערך המשחק. אנשי המועדון לא יכולים לצאת מבית המלון בשל מזג האוויר ששורר בקרסניורסק כשהטמפרטורות נעות סביב מינוס 20 מעלות. כריס רייט, שפספס את משחק הליגה האחרון של הקבוצה עם עירוני נס ציונה בשל מחלה, טס לרוסיה, ויתלבש.

הקבוצה תדע כבר הערב האם היא יכולה להבטיח בניצחון ברוסיה את מקומה בשלב הבתים השני של המפעל באופן רשמי, וזאת בהתאם לתוצאה במשחק באסטוניה בין בי סי קאלב קארמו לאקדמיק סופיה. אם האסטונים ינצחו, אז ניצחון אחד של ראשון לציון בשני המשחקים שנותרו לה יספיקו, בעוד ניצחון בולגרי יסבך קצת את המצב. ראשון לציון שואפת לסיים באחד משני המקומות הראשונים, שמבטיחים עלייה לשלב הבתים השני, ואם לא, תנסה להיות אחד מארבע המקומות השלישיים הטובים ביותר.

מי שנמצא בכושר נהדר הוא הפורוורד דריל מונרו שאמר לקראת המשחק: "כל משחק הוא קרב חדש, עברנו שני משחקים צמודים בהצלחה ואני מקווה שגם הפעם נוכל לצאת עם ניצחון. ברור לנו שצפוי להיות משחק מאתגר ושעלינו להישאר מלאי אנרגיה, אגרסיביים ומפוקסים לאורך כל המשחק".

שרון דרוקר מאמן מכבי ראשון לציון. האתר הרשמי מכבי ראשון לציון, אתר רשמי
קר ברוסיה. דרוקר/אתר רשמי, האתר הרשמי מכבי ראשון לציון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully