וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בשלב הבתים: מיטש גולדהאר יהיה נוכח במשחק שנערך בישראל

24.11.2015 / 17:43

בעלי מכבי תל אביב הגיע לארץ כדי לצפות בקבוצתו במשחקה מול צ'לסי (שלישי, 21:45, ערוץ 2). גולדהאר צפה עד עתה במשחקיה של הקבוצה בלונדון ובפורטו. אחד השחקנים: "עוד סיבה להוציא תוצאה טובה"

קובי אליהו

לראשונה בשלב הבתים של ליגת האלופות יהיה נוכח מיטש גולדהאר במשחק שנערך בישראל, כשמכבי תל אביב תפגוש את צ'לסי (שלישי, 21:45, ערוץ 2). עד כה הגיע גולדהאר לצפות רק במשחקים של מכבי תל אביב שנערכו בלונדון ובפורטו.

הפעם האחרונה בה שהה גולדהאר בישראל הייתה לפני שלושה חודשים אז הגיע למשחק הגומלין מול פ.צ. באזל וראה איך מכבי תל אביב מעפילה לליגת האלופות. למחרת הוא טס לייצג את הקבוצה בהגרלת שלב הבתים. גולדהאר כבר ביקר בעבר באצטדיון בחיפה. הוא צפה בגמר גביע המדינה מול הפועל באר שבע בחודש מאי האחרון ובמהלכו אמר כי מכבי תל אביב זקוקה לאיצטדיון ביתי כפי שיש למכבי חיפה.

כפי שכבר פורסם בוואלה ספורט, גולדהאר אולי מאוכזב מהתוצאות עד כה בבית של מכבי תל אביב בליגת האלופות אבל הוא עדיין נמצא עמוק בתוך התהליך במועדון לפיו אפשר להתקדם גם באירופה כפי שעשה שלב אחרי שלב בליגה בארץ. אחד משחקני מכבי תל אביב אמר לנוכח הגעתו של גולדהאר. "בוא נגיד שיש לנו עוד סיבה ללכת ולהוציא תוצאה טובה. אולי נשמח כפי ששמחנו איתו בבלומפילד אחרי באזל".

ג'ורדי קרויף מנהל ספורטיבי מכבי תל אביב (ימין) עם מיטש גולדהאר. ברני ארדוב
יחגוג שוב? גולדהאר עם קרויף/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully