וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקציב המועצה הלאומית לספורט עלה ל-540 מיליון שקל

התקציב החדש, שצמח בכמעט 100 מיליון לעומת אשתקד, אושר פה אחד במועצה, השרה מירי רגב: "התקציב יאפשר לממש מדיניות צודקת, ולקדם את הספורט העמממי וספורט הנשים"

יו"ר המועצה הלאומית לספורט עודד טירה. מגד גוזני
"הישג חושב". עודד טירה/מגד גוזני

המועצה הלאומית לספורט קבעה ואישרה היום פה אחד את עיקר תקציב הספורט, שיגדל ל-540 מיליון שקל, לעומת 445 מיליון שקל בשנה שעברה. ממשרד התרבות והספורט נמסר שהתקציב החדש מדגיש את הגדלת התקציב לאיגודים והתאחדויות, הקמת מתקני ספורט, בדגש על הפריפריה, המשך המאבק למניעת אלימות בספורט, קידום ספורט הנשים וטיפוח ומינוף הספורט העממי. הגדלת התקציב תאפשר קליטה ותמיכה רבה יותר בספורטאים בכל ענפי הספורט, בדגש על הענפים המועדפים והליגות הנמוכות בכדורגל.

השרה מירי רגב מסרה: "גאה ושמחה לבשר על תקציב חברתי בספורט הישראלי, תקציב שמאפשר למשרד התרבות והספורט לממש מדיניות צודקת ולהנגיש את הספורט לכל הארץ ולכל המגזרים בחברה. מדובר בתקציב שיקדם באופן משמעותי את הספורט העממי והספורט הנשים, תקציב שיצעיד קדימה את הספורטאים, המקצועיים והחובבניים, תקציב שירחיב את העוסקים בספורט וכך גם יבטיח יותר ספורטאים אולימפיים וגם יחזק את הקהילה המקומית. תקציב שאני מאוד גאה בו. אני מודה לעודד טירה ראש המועצה הלאומית לספורט ומברכת אותו על ההישג החשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully