וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ג'רמיין דפו נתן לסנדרלנד ניצחון חוץ חשוב על קריסטל פאלאס

החתולים השחורים גנבו 0:1 בחוץ עם שער מאוחר של החלוץ הוותיק (80). ספרד: צפו בדרבי בין חטאפה לראיו וייקאנו, בו ז'וסבד כבש שער עצמי והחזיר עם שער לצד הנכון. וגם: כמעט שער עצמי הזוי

one

הליגות של ספרד ואנגליה השלימו הערב (שני) את מחזוריהן מסוף השבוע האחרון. בספרד התקיים דרבי קטן של מדריד, כשראיו וייקאנו התארחה אצל חטאפה במשחק בין שתי קבוצות מהחלק התחתון של הטבלה. באנגליה, קריסטל פאלאס שנמצאת בעונה מפתיעה, אירחה את סנדרלנד למשחק קצוות.

ג'רמיין דפו שחקן סנדרלנד. GettyImages
נתן לקבוצתו אוויר בתחתית. דפו/GettyImages

קריסטל פאלאס - סנדרלנד 1:0

ניצחון של הלונדונים היה מצמיד אותם לחבורת הצמרת עם 22 נקודות, אך למרות כל ניסיונות ההבקעה שלהם והקצב הגבוה, החתולים השחורים הצליחו לשמור על רשת נקייה וכמעט כבשו בעצמם אחרי החמצה גדולה של המגן פטריק ואן אנהולט. בדקה ה-80 השער נפל, אך דווקא לטובת סנדרלנד כשג'רמיין דפו ניצל בישול של בילי ג'ונס וכבש את שערו השישי העונה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

חטאפה - ראיו וייקאנו 1:1

הקבוצה מווייקאס, שהגיעה למשחק אחרי ניצחון על גראנדה, קיוותה לנצח, מה שהיה מקפיץ אותה עד למקום השמיני. חטאפה מנגד, רק רצתה להשיג עוד נקודות שיתנו לה אוויר לנשימה בתחתית. המשחק סיפק תשעה כרטיסים צהובים, וכובש אחד שעשה זאת לשני הצדדים. בדקה ה-58, קשר האורחים, ז'וסבד, לא הסתדר עם כדור רוחב של ויקטור רומרו ודחק לשערו שלו. בדקה ה-73 ראיו קיבלה פנדל, רוברטו טראשוראס החמיץ, וז'וסבד בן ה-24 החזיר לקבוצתו כעט על הריבאונד, כבש וחילק את הנקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully