וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: הפועל ירושלים הפסידה 87:85 לנפטונאס קלייפדה

הירושלמים הסתבכו מאוד בתמונת עלייה לשלב הבא במפעל לאחר שהציגו משחק רע בליטא, חפרו לעצמם בור עמוק עם פיגור של 19 נקודות ולא הצליחו לחזור ממנו למרות משחק ענק של ד'אור פישר (26 נקודות). יואינג קלע 20 למארחת

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. יוסי ציפקיס
עם הגב אל הקיר. פרנקו/יוסי ציפקיס

הפועל ירושלים הפסידה היום (שלישי) לנפטונאס קלייפדה הליטאית 87:85 וספגה מכה קשה בכל הנוגע לסיכויי העלייה שלה לשלב הבא במפעל. הירושלמים פתחו את המשחק בצורה רעה מאוד, לא הצליחו לתפקד בהתקפה, לא שמרו בהגנה ונקלעו לפיגור שבשיאו הגיע ל-19 נקודות. ירושלים עלתה למחצית השנייה בטירוף והחלה לכרסם ביתרון. דיאור פישר היה נהדר וקלע 26 נקודות, כשברבע האחרון הצטרף אליו דונטה סמית' שקלע מספר סלים חשובים. למרות הכל, הליטאים, שנקלעו ללחץ גדול, הצליחו לשמור על היתרון בזכות ריכוז מהעונשין והגנה טובה בהתקפה האחרונה, שהסתיימה עם החטאות של רולנד וגפני. הירושלמים איבדו סיכוי ריאלי להעפיל לשלב הבא ויזדקקו לנס. דניאל יואינג היה נהדר אצל המנצחת עם 20 נקודות, טראוויס ביידר קלע 16.

קלעו לנפטונאס קלייפדה: יואינג 20, ביידר 16 (3 מ-4 לשלוש), גראנט 16, זאבאקאס 11, מאזייקה 10, שארקאוסקאס 7, גירדזיונאס 4, בוטקביצ'יוס 2 (6 ריבאונדים), בירוטה 2.

קלעו להפועל ירושלים: דיאור פישר 26 (11 מ-13 ל-2), אי ג'יי רולנד 19 (6 אסיסטים), דונטה סמית' 13 (10 ריבאונדים), מאט ג'נינג 12 (3 מ-6 לשלוש), ג'וש דאנקן 7, בר טימור 6 וטוני גפני 2. שיחקו ולא קלעו: ליאור אליהו ויותם הלפרין.

seperator

מחצית 1

רבע 1

המארחת פתחה את המשחק בטירוף. דניאל יואינג תפר מכל פינה, הליטאים הצליחו לרוץ וירושלים נתקעה בהתקפה, כשרק מאט ג'נינג הצליח לשמור על ירושלים במרחק סביר. 16:27 לנפטונאס בתום הרבע.

רבע 2

היכולת הרעה של הירושלמים המשיכה, טראוויס ביידר נכנס לעניינים, גראנט הארווי תפר מכל מקום ונפטונאס כבר עלתה ליתרון של 19 נקודות. ירושלים נראתה אבודה כשרק דיאור פישר הצליח לאגור נקודות. לקראת סוף הרבע התעוררו ג'נינג ורולנד והצליחו להוריד ל-14 בלבד, אך המשחק השוטף של הירושלמים נראה רע. 37:51 במחצית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן הפועל ירושלים דיאור פישר. קובי אליהו
נראה מצוין. פישר/קובי אליהו

מחצית 2

רבע 3

הרבע נפתח עם סלים משני הכיוונים וירושלים לא הראתה כאילו היא יכולה לעצור את הליטאים בהגנה, אך אז נכנסו לפעולה אי ג'יי רולנד ודיאור פישר, שנתן משחק פשוט ענק והחזיר כמעט לבדו את הקבוצה מהבירה לעניינים. 58:68 לנפטונאס בתום הרבע השלישי.

רבע 4

המומנטום הירושלמי המשיך, דונטה סמית' נכנס לעניינים, גפני ורולנד הצטרפו וירושלים, גם בזכות משחק הגנה טוב, הצליחה להוריד את ההפרש עד לנקודה אחת בלבד. למרות הכל, ריכוז של הליטאים מהקו, בנוסף להגנה טובה בהתקפה האחרונה של ירושלים, שהסתיימה עם החטאות של רולנד וגפני, סגרו את הסיפור ונתנו את הניצחון למקומיים. 85:87 בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully