וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה: "הניצחון בשבת על ריאל מדריד לא היה המשחק הכי מושלם של ברצלונה"

מאמן הבלאוגרנה, שעדיין חוגג עם קבוצתו את ה-0:4 הנהדר על היריבה המרה, חושב שהיו לקבוצתו משחקים טובים יותר תחתיו ושיש עוד מה לשפר בצד שלו. על רומא: "צופה משחק פתוח, אין לה ברירה"

one

בווידאו: ברצלונה מנצחת את ריאל מדריד

כשהאבק הנוצץ סביב הקלאסיקו מיום שבת מתחיל להתפוגג, בברצלונה כבר מוכנים למטרה הבאה - ליגת האלופות. מאמן הקטאלנים, לואיס אנריקה, דיבר בראיון בספרד על המשחק מיום שבת ועל מה שעוד צפוי לקבוצתו בהמשך השבוע נגד רומא. הוא לא חושב שהמשחק נגד ריאל מדריד היה מהטובים שברצלונה הציגה במפגשים בין הקבוצות, ולפיכך, ממהר להוריד את שחקניו לקרקע ולפקס אותם לקראת המשחק החשוב נגד הזאבים.

"בעונה שעברה היו לנו משחקים יותר מושלמים", פתח אנריקה את דבריו. "ברור שניצחון על ריאל מדריד מקבל יותר כותרות, אני לא משווה ל-2:6 המפורסם ההוא, כי אני לא זוכר אותו. ברגע שאתה מציב רף גבוה לקבוצה, אתה רוצה שהיא תשיג אותו. מה המשפחה שלי אמרה על הניצחון? שום דבר מיוחד, היא רגילה לזה".

לואיס אנריקה מאמן ברצלונה. GettyImages
יודע שיש עוד הרבה מה לשפר. אנריקה/GettyImages

"אחרי שזיהיתי את הבעיות שהיו בהגנה בעונה שעברה, הצלחתי לשנות אותן. כדי לקחת תארים הקבוצה צריכה להיות טובה בהגנה, כי ככה ההתקפה משתפרת גם כן. אפשר היה לראות עוד דברים שבהם היינו יותר טובים מריאל חוץ מהשליטה במרכז השדה. מסי התגבר על הפציעה שלו, הוא יצבור עוד דקות ויחזור להיות מה שהיה. שמח לראות אותו נהנה שוב לשחק".

על רומא מחר (שלישי) ועל המשך העונה: "המחזורים האחרונים מכריעים, זה יהיה משחק שונה, שתי הקבוצות תבואנה לתקוף, אין לרומא ברירה. הקבוצות שתעפלנה הם אלו שראויות לכך בסופו של דבר. יש אופטימיות לגבי השיתוף העתידי של ארדה טוראן ואלייש וידאל, איתם נהיה טובים יותר ונשתפר במה שצריך".

גם דני אלבס התייחס למשחק מיום שבת ולהמשך: "למדתי לאורך הקריירה שניצחונות כאלה יכולים להטעות. הם גורמים לך לחלום ולחשוב על דברים שעוד לא קרו, אלו רק שלוש נקודות, המטרה היא בסוף העונה. כולם שמחים שמסי חזר, אבל יש לנו קבוצה טובה וזה לא רק הוא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully