וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוכניות באנגליה: 125/1 על שלושער לזהבי, 200/1 על 0:7 לצ'לסי

בממלכה פירסמו אין ספור הימורים משוגעים למשחק בין מכבי תל אביב לבלוז (שלישי, 21:45, ערוץ 2). 250/1 ל-0:4 ומעלה לצהובים, ברק יצחקי זכה להימור הזוי. וגם: מה היחס לשלושער של אזולאי ומי זוכה ליחס הגבוה ביותר על כיבוש?

one

בווידאו: צ'לסי מנצחת את נוריץ'

צ'לסי תפגוש מחר (שלישי, 21:45, ערוץ 2) את מכבי תל אביב באצטדיון העירוני החדש בחיפה במסגרת ליגת האלופות ובאנגליה, כהרגלם, מתעסקים עם אין ספור הימורים הקשורים למשחק. השיגעון האנגלי בנוגע להימורים הוא ידוע ולקראת המשחק, הוציא אתר סקייבט עשרות הימורים מסקרנים ושונים ממה שהקהל הישראלי מכיר.

בקטגוריית ההימורים הרגילים, על ניצחון של מכבי תל אביב יקבל הזוכה יחס של 9/1 (תשעה פאונד על כל פאונד השקעה) וניצחון של צ'לסי יעניק לזוכה יחס של 4/11 (ארבעה פאונד על כל 11 שישקיע).

העניין מתחיל בהימור בו ערן זהבי יכבוש ומכבי תל אביב תנצח. היחס על ההימור הזה הוא הוא 16/1. במקביל, הימור בו פדרו כובש וצ'לסי מנצחת עומד על יחס של 5/2. ניצחון 1:2 של מכבי תל אביב יעניק יחס של 40/1 וכל קומבינציה בה מכבי תל אביב כובשת ארבעה שערים ומעלה ומנצחת יעניק יחס של 250/1. לשם השוואה, שביעייה של צ'לסי תעניק יחס של 200/1 בלבד.

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
יפיל את המהמרים? זהבי/קובי אליהו

אצל מכבי תל אביב, ערן זהבי הוא כמובן המועמד הבכיר לכבוש עם יחס של 100/30. שלושער של הכוכב של הצהובים עומד על יחס של 125/1. אחרי זהבי, עומדים טל בן חיים החלוץ, דיאן ראדוניץ', עדן בן בסט וברק יצחקי (4/1). באנגליה הולכים ככל הנראה לפי עמדות ולכן שלומי אזולאי, שלא כבש במדי הצהובים, נמצא אחרי החלוצים עם יחס של 5/1 ודור מיכה, שלא יהיה בסגל ככל הנראה, עומד על 11/2. דווקא טל בן חיים הבלם אחרון ברשימה הזו עם יחס של 40/1. למעשה, שלושער של דייגו קוסטה (20/1), נמצא בסבירות גבוהה יותר מרוב שחקני ההגנה של הצהובים. אם בן חיים יכבוש ומכבי תנצח, מדובר ביחס של 125/1.

בהימורי המחצית/סיום, ההימור הקשה ביותר הוא כמובן זה שבו צ'לסי מובילה במחצית ומכבי תל אביב מנצחת. היחס במקרה הזה הו 66/1. בקטגוריית הדאבל צ'אנס, באנגליה העמידו את ברק יצחקי במרכז. אם החלוץ יכבוש את השער הראשון במשחק ומכבי תל אביב תנצח 0:2, או שהמשחק יסתיים ב-1:1, היחס יעמוד על 80/1.

ההבדל הגדול ביותר בין הימור דומה הוא בניצחון של שלושה שערים או יותר. או צ'לסי תעשה זאת, היחס הוא 3/1, אם מכבי תל אביב תעשה זאת, מדובר ביחס של 150/1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully