וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: כץ התייעץ לגבי מינויו של מוטי איוניר למנהל מקצועי

23.11.2015 / 11:50

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הבעלים שוקל לצרף את המנהל המקצועי של טוברוק לתפקיד המנג'ר. בנין צפוי לאמן מול הפועל רעננה. שחקן: "יואב רשאי להחליט מה שהוא רוצה, אבל חשוב שיתחיל ליצור שקט סביב הקבוצה". דור מלול יועמד לדין

one

בווידאו: הפועל חיפה מפסידה למכבי תל אביב

הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, ממשיך בהתייעצויות שלו עם גורמים בכדורגל הישראלי כשהנושא העיקרי הוא האם מוטי איוניר מתאים לדעתם לתפקיד המנהל המקצועי במועדון. כפי שפורסם אתמול (ראשון) בוואלה! ספורט, כץ שוקל לפנות לאיווניר ולהציע לו את התפקיד.

תחילה, כץ העלה את שמו של איוניר כמאמן כפי שעשה במקרה אלישע לוי, מרקו בלבול, יוסי מזרחי ושלומי דורה, אך לאחר שהבין שאיווניר משמש כמנהל מקצועי בבית"ר נס טוברוק, החל להתייעץ עם אנשים לגבי אפשרות שישתמש בו דווקא לתפקיד אחר, כפי שתוכנן עם ניר קלינגר.

כמו במקרה קלינגר, גורמים בקבוצה מעריכים שפנייה כזו לאיווניר ללא עדכון של בנין תעלה את המתיחות בין השניים וכן אותם גורמים מעריכים שלא בטוח שבנין יסכים כלל למתווה שכזה. המאמן שוחח אתמול עם כץ ועושה רושם שיעמוד על הקווים מול הפועל רעננה.

בעלי הפועל חיפה, יואב כץ. יוסי ציפקיס
אין שקט. כץ/יוסי ציפקיס

בנושא אחר, חוסר השקט שנוצר מכעיס את השחקנים שטוענים שמתחילת העונה אין רוגע המועדון. "יואב רשאי להחליט מה שהוא רוצה, אבל חשוב שיתחיל ליצור שקט סביב הקבוצה", אמר שחקן בקבוצה. "לא יכול להיות שעוד לפני המחזור הראשון יש כל הזמן רעש סביבנו. הציטוטים של יואב לא עוזרים. הגיע הזמן שמישהו ייקח יוזמה ויעשה שקט".

תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד לדין משמעתי את שחקן הפועל חיפה דור מלול בגין התנהגות בלתי הולמת כלפי שופט המשחק במפגש מול מכבי ת"א. הדיון יתקיים ביום רביעי הקרוב (25.11.15) בשעה 17:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully