וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: כץ שוקל - מוטי איוניר בתפקיד המנהל המקצועי

22.11.2015 / 20:45

הבעלים של הפועל חיפה עשוי לצרף מנהל מקצועי, כשבין השמות שהוזכרו עלו שמותיהם של איוניר ואלישע לוי. המאמן עשוי להישאר. השחקנים כועסים: "מהמחזור הראשון יש רחשים סביב הקבוצה"

one

הפועל חיפה נותרה אמש (שבת) עמוק בתחתית הטבלה אחרי תבוסה 3:0 למכבי תל אביב. האדומים מהכרמל צברו 11 נקודות בלבד מ-33 אפשריות ונראה שמעמדו של המאמן טל בנין בסכנה. הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ ממשיך לשקול שינוי במבנה הניהולי מקצועי של המועדון ואחרי שרצה את ניר קלינגר כמנהל מקצועי, אופציה שירדה מהפרק, ביממה האחרונה עלתה האפשרות שמוטי איוניר ישמש כמנהל מקצועי של הקבוצה. איוניר, שהוזכר גם כמועמד לתפקיד המאמן, מוערך על ידי יואב כץ, שלפי גורמים בסביבתו שוקל להציע למי שמשמש כיום כפרשן למשחקי המחזור המרכזי וכן כמנהל מקצועי במחלקת הנוער של בית"ר נס טוברוק. עם זאת לא ברור אם איוניר בכלל יסכים להגיע לתפקיד בחיפה ולעזוב את טוברוק ואת התפקיד שלו בטלוויזיה.

יואב כץ שוחח עם גורמים במועדון והבהיר להם שירצה להשאיר את טל בנין כמאמן ולמנות לצדו מנהל מקצועי.

מוטי איווניר. ברני ארדוב
יחליף את בנין? איוניר/ברני ארדוב

"כרגיל, יואב כץ אוהב לשאול הרבה אנשים ולהעלות שמות", אמר גורם המקורב למועדון, "ההערכה שלי האישית שלי היא שהוא לא יפטר את בנין, אבל הוא אוהב כל הזמן להכין גיבויים ואף אחד לא יופתע אם הוא גם יתחיל לדבר עם מאמנים אחרים ובראשם אלישע לוי".

כץ עצמו מכחיש שמעמדו של בנין בסכנה אך הוסיף עקיצה לעבר המאמן ובשיחה עם וואלה! ספורט אמר ש"אני לא חושב על החלפת המאמן, אבל אני חושב על זה שצריך לעשות שינויים. יש דרך כרגע במועדון ואני לא בטוח שהיא הנכונה. צריך לשנות אותה וזה מה שנעשה".

גורמים בחיפה שניסו לפרש את הדברים, אמרו שנראה שכץ מתכוון לתוספת של מנהל מקצועי כפי שניסה לעשות עם ניר קלינגר. במקביל עלו טענות שהבעלים מתכוון לכך שהוא רוצה לראות שחקנים שיובשו לאחרונה, מקבלים מקום בהרכב, בעיקר ז'רקו קוראץ'.

שחקנים רבים בהפועל חיפה כועסים על הדיבורים של כץ ועל כך שכל העת יש רחשים סביב הקבוצה. התסכול התגבר במיוחד לנוכח העובדה שהקבוצה הפסידה פעמיים ברציפות לקבוצות חזקות כמו הפועל באר שבע ומכבי תל אביב. "אי אפשר להצליח כשמהמחזור הראשון יש רחשים סביב הקבוצה וסביב המאמן. אין כאן שקט אפילו לשנייה", אמר שחקן בקבוצה, "נכון שרצינו להיות עם יותר נקודות, אבל כל הליגה צפופה והמשחקים נגד מכבי תל אביב והפועל באר שבע הם לא אלו שצריך לשפוט אותנו על פיהם או שצריכים לגרום לזעזועים".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה 0:3 את הפועל חיפה

לכתבה המלאה
טל בנין מאמן הפועל חיפה. קובי אליהו
מעמדו בסכנה? בנין/קובי אליהו

חרף ההפסד אתמול, בהפועל חיפה היו מרוצים מהמחצית הראשונה בה הם לא נפלו ממכבי תל אביב. שביעות רצון נרשמה גם מהעמידה של השחקנים עד הספיגה השנייה. כלפי השופט דניאל בר נתן נשמעה ביקורת ובמועדון אמרו שהשריקה שלו לפנדל שבעקבותיו הצהובים עלו ל-0:1, ריסקה את הקבוצה. "לא היה פנדל כי מדובר בכדור חזק שפגע ביד מטווח קצר", אמר שחקן בקבוצה, "אם זה היה משחק מול מכבי נתניה למשל, לא נראה לי שהיו שורקים לפנדל".

בקבוצה כעסו גם על כך שבר נתן לא הפעיל שיקול דעת לטענתם, והוציא כרטיס אדום לדור מלול על כך שאמר כמה מילים בעקבות הצהוב שהוא ספג כמה שניות לפני כן. המגן טען שזרק את המילים באוויר ולא כיוון לשופט. בסיום המשחק הוא אף ניגש לחדר השופטים, הסביר זאת לבר נתן ואמר לו שהוא מתנצל אם הוא נפגע מדבריו.

הקשר הוותיק יוסי דורה סיכם: "בשורה התחתונה אנחנו בלי נקודות בשני המשחקים האחרונים. אנחנו צריכים להתכונן למשחק נגד הפועל רעננה במחזור הבא, זה הלחם שלנו. אנחנו שואלים את עצמנו מה באמת חסר ואני לא יודע לשים אצבע על הנקודה המדויקת. יש צוות מקצועי והוא ייתן את הדעת. עמדנו טוב במחצית הראשונה, הגענו למצבים מצוינים לנצח, אבל לא עשינו את זה. אין מה למכור כשאתה משחק נגד מכבי תל אביב עם 10 שחקנים ושורקים נגדך לפנדל גבולי. חשבנו שנהיה עם יותר נקודות וזה לא קרה, אבל יש לנו אחריות גדולה ואני מקווה שנצא לדרך חדשה במשחק מול רעננה".

עדכון ראשון: 08:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully