וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט וקרי לא עוצרים: "יש לנו תחושה שלא נפסיד בקרוב"

הווריירס יוכלו לשבור את שיא הניצחונות מפתיחת עונה (16) אם ינצחו את הלייקרס, קובי בריאנט לא מרים ידיים: "אי אפשר לדעת". וגם: השוואה בין גולדן סטייט לשיקגו הגדולה, ומתיחות בחדר ההלבשה של הקליפרס

AP

בווידאו: דיוויד בלאט וקליבלנד מנצחים במזרח

גולדן סטייט ממשיכה להיות הקבוצה הלוהטת בליגה, ולא מתכוונת לעצור. הלילה (בין ראשון לשני) האלופה גברה 105:118 על דנבר, והשוותה את שיא הניצחונות הרצופים מפתיחת העונה - 15 - של וושינגטון קפיטלס (מ-1948/49) ויוסטון (1993/94). הווריירס, שכבר שברו את השיא של ניצחונות רצופים מהפתיחה של אלופה מכהנת (14, של בוסטון סלטיקס מ-1957/58), יוכלו לשבור את השיא ההיסטורי אם יגברו ביום שלישי בלילה על הלייקרס בבית וישלימו ניצחון 16 ברציפות.

גולדן סטייט ניצחה בדנבר והשוותה את פתיחת העונה הטובה אי פעם

קליי תומפסון גולדן סטייט ווריירס. AP
בדרך להיסטוריה. תומפסון/AP

"יש לנו פשוט תחושה שקטה של ביטחון שאנחנו לא הולכים להפסיד בזמן הקרוב", הודה סטפן קרי על מצב הרוח בקבוצה, "הדרך שבה אנחנו משחקים... אנחנו מרגישים שזה עוד יכול להשתפר". קרי הודה ש"זה הישג ענקי. אחרי שלוקחים אליפות להתחיל עונה ולנצח 15 משחקים ברציפות, אי אפשר לבקש התחלה טובה יותר". קליי תומפסון, שקלע 21 נקודות, אמר על שבירת השיא ש"זה יוכל להיות ציון דרך קול מאוד, זה מראה עד כמה מיוחדת הקבוצה הזאת".

הנאגטס חוו הלילה על בשרם עד כמה לוהטים הווריירס: האלופה צלפה 15 שלשות מ-29 ניסיונות, ורשמה 35 אסיסטים למרות 21 איבודים. המאמן הזמני לוק וולטון אמר ש"בין אם נשבור את השיא או לא, זה לא באמת משפיע על המטרה הסופית שלנו, זכייה באליפות. זה רק יוכל להיות משהו נחמד לאורך הדרך". וולטון התייחס למצבו של סטיב קר, שעבר ניתוח בגב, ואמר ש"הוא משתפר. הוא כבר משתגע כששואלים אותו מה שלומו, אז הפסקתי לשאול".

סטפן קרי גולדן סטייט ווריירס. AP
נהנים מהחיים, ולא מתחשק להם לעצור. גולדן סטייט/AP
לוק וולטון המאמן הזמני של גולדן סטייט ווריירס. AP
סטיב מי? וולטון/AP

האם הלייקרס מסוגלים לעצור את הרצף? קובי בריאנט מאמין בקבוצתו (11:2), ואחרי ההפסד שלה לפורטלנד הלילה (107:93) אמר ש"כבר ראיתי דברים מוזרים יותר... אנחנו משחקים כמו חרא, אבל אנחנו עוד מסוגלים להגיע לשם ולהפציץ. אי אפשר לדעת". ביירון סקוט פחות אופטימי, וכשנשאל על מאזן הכוחות בין הקבוצות, החל לצחוק: "על זה אני חושב עכשיו. זו הקבוצה הכי טובה בליגה עכשיו, ולמעשה זו הקבוצה הכי טובה שראיתי כבר הרבה זמן. כמעט לא היו להם משברים או קשיים באף משחק העונה, וגם כשהיה להם, יש להם כל כך הרבה ביטחון, שהם יצאו מזה בלי פאניקה. אתה יכול להוביל עליהם ב-23 הפרש, אבל זה לא משנה אם נותרה מחצית שלמה. כשאני צופה בהם אני מביט עליהם כאוהד ונהנה, איך שהם חולקים את הכדור ומשחקים אחד בשביל השני. לצערי לא יהיה לי את הלוקסוס הזה ביום שלישי".

ב-ESPN השוו הבוקר בין גולדן סטייט הנוכחית לבין שיקגו בולס הגדולה של 1995/96, שמחזיקה בשיא הניצחונות לעונה - 72. הבולס לא התחילו במאזן 0:15, אלא ב-2:13. העניין הוא שממאזן 1:5, הם קפצו ל-3:41, כשהם רושמים 36 ניצחונות ב-38 משחקים. לבולס של אותה עונה היה רצף של 18 ניצחונות. ברצף 15 הניצחונות של גולדן סטייט הם ניצחו את היריבה ב-216 נקודות הפרש במצבר, שזה רחוק מהבולס, שרשמו 15 ניצחונות בהפרש של 263 נקודות. לשיקגו של אותה עונה היה מאזן 4:12 מול שאר שש הקבוצות שהשיגו 50 ניצחונות ומעלה. בפלייאוף הם היו במאזן 3:15 ו-1:11 עד לגמר ה-NBA לפני שגברו על הסוניקס בשישה משחקים. שיקגו סיימה את העונה במאזן 13:87, כולל הפלייאוף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתיחות בחדר ההלבשה של הקליפרס

בארה"ב מדווחים כי פורוורד לוס אנג'לס קליפרס ג'וש סמית רשם עימות חריף עם אחד מעוזרי המאמן של הקבוצה, כשהצעקות מחדר ההלבשה נשמעו מרחוק. "זה כמו בכל חדר הלבשה, כשאתה מפסיד ומשחק ככה", אמר המאמן דוק ריברס, "החבר'ה מתוסכלים. זה מה שקורה". הקליפרס (7:6) הפסידו שלושה משחקים ברציפות ושבעה מהתשעה האחרונים. הקליפרס איבדו יתרון של 23 נקודות בהפסד הביתי 124:117 לגולדן סטייט בחמישי בלילה. הם נקלעו לפיגור 29 מול טורונטו, קיצצו אותו ל-6 בלבד אחרי ריצת 2:17, אבל ספגו עוד הפסד כואב. "התסכול שלנו נורמלי", אמר בלייק גריפין, "אבל אסור שזה ישפיע עלינו ככה".

שחקני לוס אנג'לס קליפרס דיאנדרה ג'ורדן, ג'וש סמית'. AP
התסכול משפיע. הקליפרס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully