וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדן הזאר התחנן בפני ז'וזה מוריניו: "תן לי לשחק מאחורי החלוץ"

שחקן העונה שעברה באנגליה צפוי לשחק בתפקיד החדש שלו מול מכבי תל אביב (שלישי, 21:45, ערוץ 22): "אמרתי לו שצריך שינוי, מול נוריץ' זה נראה טוב. אין לי שום בעיה איתו, הוא הכי טוב שיש"

יוסי ציפקיס

בווידאו: צ'לסי נוחתת בישראל

העונה הנוראית שעוברת על צ'לסי ללא ספק מתחילה בתקופה הקשה בה נמצא הכוכב שלה, אדן הזאר. הבלגי, שזכה בעונה שעברה בתואר שחקן השנה באנגליה והיה הסיבה העיקרית לזכייה של הבלוז, לא מצליח לשחזר את היכולת ולפני המשחק החשוב מול מכבי תל אביב מחר (שלישי, 21:45, ערוץ 2) הוא דיבר על שיחה שערך עם ז'וזה מוריניו לפני הניצחון על נוריץ' ביום שבת.

הזאר חשף שלפני המשחק דיבר עם מאמנו וביקש שינוי בתפקוד: "דיברנו לפני ההפסד לסטוק. אמרתי לו שצריך לנסות משהו שונה. אולי אני צריך לשחק מאחורי החלוץ. שיחקנו ככה מול סטוק וזה נראה טוב למרות שהפסדנו, מול נוריץ' זה גם הביא ניצחון".

הזאר, שטרם כבר העונה וברשותו שני בישולים בלבד, המשיך: "ניסיתי לשחק את המשחק שלי. לא פתחנו את העונה טוב וכולם יודעים את זה. נתתי הכל באימונים ועל המגרש ועכשיו אני מקווה שאוכל להיכנס לקצב ולנצח משחקים".

"זו העונה הרביעית שלי בקבוצה", המשיך הזאר, "זכינו בתארים בעונה שעברה וגם אני זכיתי באופן אישי. אולי תשומת הלב אלי גדולה יותר עכשיו. אני מנסה לשחק עם האחריות הזו".

על מאמנו הפורטוגלי אמר: "אין לי שום בעיה עם מוריניו. שמעתי את הדיבורים, אבל זה לא נכון. הוא המנג'ר הכי טוב שיש. אני מקווה שנזכה איתו בעוד הרבה תארים, אולי לא בעונה הזו, כי זה יהיה קשה, אבל בעתיד".

ז'וזה מוריניו מנג'ר צ'לסי. יוסי ציפקיס
"היחסים טובים". מוריניו/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully