וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה אחרי התבוסה: "משחק שעדיף למחוק מהר מהזיכרון"

23.11.2015 / 8:48

הירוקים הובסו ב-40 הפרש ביד אליהו ולא מורידים את הראש: "נתמקד במשחקים הבאים". קמרון ג'ונס צפוי לעזוב את נס ציונה, סימפסון: "לא חושב שהקבוצה התחברה". ראשון לציון תצא במסע ארוך לקרסנוירסק, ליונס: "אסור להוריד את הרגל מהגז"

one

בווידאו: ראשון לציון גוברת על נס ציונה בדרבי הכתומות

מכבי חיפה

מכבי חיפה ספגה אמש (ראשון) את אחת התבוסות הקשות שלה בשנים האחרונות כשהושפלה ביד אליהו בידי מכבי תל אביב 103:63. השחקנים של רמי הדר החזיקו מעמד במחצית הראשונה, למרות שגם בה המשחק הלך לכיוון של הצהובים, אבל ההתפרקות הגיעה ברבע השלישי בו הובסו 32:11, ובדקות האחרונות של המשחק היו עסוקים במזעור נזקים, כשהיחיד שרושם משחק חיובי הוא הסנטר אלכס צ'וברביץ' שסיים את ההתמודדות עם 14 נקודות ו-7 ריבאונדים.

. מאמן מכבי חיפה רמי הדר. קובי אליהו
שינויים בסגל? הדר/קובי אליהו

"זה משחק שעדיף למחוק מהר מאוד מהזיכרון", אמרו אמש בקבוצה, "מסוג המשחקים ששום דבר לא הולך כמו שצריך, והקבוצה השנייה פשוט עושה מה שהיא רוצה. יש לנו בשבוע הבא שני משחקים ביתיים נגד נס ציונה וירושלים, נתמקד בהם". למרות הצהרותיו של רמי הדר כי הוא מרוצה מסגל השחקנים, ייתכן מאוד כי חיפה תבצע שינוי בסגל בקרוב כשרג'י באקנר, הסנטר האמריקאי שפספס את כל ההכנה בשל העובדה שהיה חתום בליגה הסינית, מועמד לשחרור. באקנר רשם עד כה 4 נקודות ו-2.7 ריבאונדים בממוצע למשחק.

ניצן חנוכי, מכבי ראשון לציון, מול פקוואן אדווין, עירוני נס ציונה. אודליה מטרי, מערכת וואלה! NEWS
יהיה זעזוע? נס ציונה/מערכת וואלה! NEWS, אודליה מטרי

עירוני נס ציונה

קבוצה נוספת שיוצאת מאוכזבת ממשחקי המחזור השמיני היא עירוני נס ציונה. הקבוצה של נדב זילברשטיין ספגה את הפסדה השישי בשמונת מחזורי הפתיחה, כשנוצחה 68:65 על ידי מכבי ראשון לציון, והיא צמודה למקום האחרון בטבלה. הכתומים רשמו ב-20 הדקות הראשונות את תצוגת הנפל הגדולה ביותר שלהם מאז עלו לליגת העל, כשקלעו 22 נקודות, מתוכן 9 נקודות בשתי הדקות האחרונות של המחצית, אלא שבמחצית השנייה הובילו יובל נעימי, דיימון סימפסון ואיבן אסקה קאמבק של נס ציונה שנעצר עם שתי החטאות של שלשות של נעימי וטל קרפלס בסיום.

"אני לא יודע מה קרה במחצית הראשונה, לא הייתה לנו אנרגיה, זה עלה לנו במשחק, פשוט לא הייתה לנו אנרגיה", ניסה דיימון סימפסון להסביר, "אני לא חושב שהקבוצה התחברה, אנחנו קבוצה צעירה מאוד, וזה לוקח זמן, אבל אין ספק שזה חייב להיות מהר יותר ממה שזה עד עכשיו". מי שצפוי לעזוב את המועדון בקרוב הוא הגארד קמרון ג'ונס שמאכזב מאוד, ובנס ציונה כבר החלו לחפש לו מחליף.

בקבוצה יערכו היום ישיבה בה יוחלט על הצעדים שינקטו כדי לעצור את המפולת.

כריס רייט שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
ייסע למונגוליה. רייט/ברני ארדוב

מכבי ראשון לציון

למרות בעיות ברורות של עייפות ומחלות, מכבי ראשון לציון ממשיכה להיות אחת הקבוצות המובילות העונה בליגת העל עם הניצחון אמש בנס ציונה. הכתומים הופיעו למשחק ללא הפורוורד כריס רייט שסובל כבר שלושה ימים מווירוס, אך ידעו לצאת עם ניצחון בעיקר בזכות הופעת שיא של דריל מונרו שקלע 25 נקודות, הוסיף 14 ריבאונדים וסיים עם מדד 40. מונרו נפצע במהלך הרבע השלישי של המשחק, אך חזר לאחר טיפול וניצח לקבוצה מעיר היין את דרבי הכתומות.

"נס ציונה קבוצה טובה, הם התחילו לאט, הורדנו את האגרסיביות שלנו, אסור לנו להוריד את הרגל מהגז", סיכם את המשחק הגארד מארק ליונס שסיים עם 12 נקודות, "אנחנו מקצוענים, ולזה נרשמנו, ניקח את זה משחק אחרי משחק, אנחנו לא נתרץ את מה שקרה לנו בלשחק שני משחקים בשבוע".

ראשון לציון תצא היום בצהריים למסע ארוך לפני שתגיע לקרסניורסק לקראת משחק היורופקאפ נגד ייניסי ביום רביעי בצהריים. הכתומים ימריאו ב-13:00 מנמל התעופה בן גוריון וינחתו בעיר שסמוכה לגבול עם מונגוליה ביום שלישי ב-5 בבוקר שעון מקומי. כריס רייט ייצא עם הקבוצה למשחק, למרות שעדיין לא חש בטוב. הכתומים האריכו את חוזהו של רומרו אוסבי עד לתום הסיבוב הראשון ביורופקאפ, אך השחקן צפוי לעזוב עם תום התקופה, אלא אם יחול שינוי דרמטי ביכולותיו עד אז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully