וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בקטטת ענק לפני המשחק בין שאלקה לבאיירן מינכן

אוהדים של האלופה, ביחד עם אוהדי בוכום, תקפו את אוהדי הרויאל בלוז מחוץ. המשטרה מסרה ש-196 אוהדים נעצרו, כמה נפצעו קשה. רומניגה: "מתנצלים. לא ברור איך עשו את זה ועוד אחרי מה שקרה בפריז"

רויטרס

המשחק בין שאלקה לבאיירן מינכן, שתיים מהקבוצות עם הקהלים הגדולים ביותר בגרמניה ובאירופה, תמיד טעון. בשבת האחרונה זה היה חם מהרגיל כש-300 מאוהדי באיירן הגיעו לפלטינס ארנה, ביחד עם אוהדי בוכום, תקפו את אוהדי שאלקה לפני שריקת הפתיחה. אוהדי הרויאל בלוז יצאו מהאצטדיון כדי להחזיר להם במכות ומחוץ לאצטדיון התפתחה מהומה גדולה וקרבות קשים. דובר המשטרה הודה כי היו עימותים קשים, במהלכם נעצרו 196 אוהדים על ידי המשטרה. מספר אוהדים נפצעו בצורה קשה.

יושב ראש באיירן מינכן קרל היינץ רומניגה הוציא הודעה רשמית, בה גינה את המקרה: "באיירן מינכן רוצה לבודד את עצמה מאותם אנשים שמכנים את עצמם אוהדים שלה ומההתנהגות שלהם. אלימות לא תתקבל בסובלנות ואסור שתתקבל בסובלנות או בהבנה. מבחינתי ומבחינת חבריי בהנהלת באיירן המעשים הללו הם בלתי נסלחים. לא ברור לנו איך אותם אנשים יכולים לעשות דברים כאלה, במיוחד לאחר האירועים הקשים בפריז. זה חוסר כבוד עבור החברה כולה ועבור הכדורגל. ציפיתי מאוהדי באיירן לנהוג ברגישות ובהגינות. כמעט כולם עשו את זה, אבל לצערי לא כולם, ואני מאוכזב מאוד. אני מתנצל בפני שאלקה וכל מי שסבל מהאירוע הזה על הנזק. המשטרה המקומית הגיבה בצורה טובה על המצב שהידרדר לאלימות קשה. באיירן מינכן תשתף פעולה עם המשטרה בגלזנקירשן ותספק כל מידע שנחו לה לגבי האוהדים".

אוהדי באיירן מינכן. רויטרס
אוהדי באיירן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully