וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתקציר: טוטנהאם הביסה 1:4 את ווסטהאם בדרבי

צמד של הארי קיין (23 ו-50) ושערים של אלדרווירלד (33) ו-ווקר (83) הובילו את התרנגולים לניצחון מרשים והקבוצה של פוצ'טינו רחוקה רק ארבע נקודות מהפסגה. לאנסיני צימק לפטישים (87)

one

אחרי האקשן של יום שבת, המחזור ה-13 בפרמיירליג נמשך הערב (ראשון) עם משחק בודד שבו הביסה טוטנהאם 1:4 את ווסטהאם בדרבי של לונדון ופתחה עליה פער של שלוש נקודות במקום החמישי. המחזור יינעל מחר עם המפגש בין קריסטל פאלאס.

הארי קיין טוטנהאם. GettyImages
חזר להפציץ בדרבי. הארי קיין/GettyImages

חגיגת השערים החלה בדקה ה-23 כאשר הארי קיין השתלט על כדור בתוך הרחבה והפציץ לרשת הגבוהה של אדריאן. עשר דקות חלפו עד שטובי אלדרווירלד הכפיל את התוצאה עם נגיחה מקרוב אחרי כדור קרן של אריקסן. חמש דקות אחרי ההפסקה קיין השלים צמד אחרי שטומקינס מסר כדור אומלל מהרחבה שלו היישר לעבר אריקסן שמצא את קיין שמקרוב בעט פנימה. בדקה ה-83 טוטנהאם סיימה את מסכת השערים שלו עם שער נאה של קייל ווקר המגן הימני שבעט עם החלק החיצון של הנעל מקצה הרחבה לפינה הרחוקה. מנואל לאנסיני המתיק מעט את גלולת התבוסה עם כשהפציץ מקרוב ברגל שמאל כדי לקבוע את תוצאת הסיום. טוטנהאם, שלא הפסידה מאז מחזור הפתיחה מול מנצ'סטר יונייטד, רחוקה כעת רק ארבע נקודות מהפסגה. ווסטהאם נותרה במקום השישי.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully