וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: קרית גת תעצור את הריצה של שרף ואשדוד?

אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, תנסה הקבוצה מעיר הנמל לגבור על העולה החדשה (19:45, משולב בספורט 5). הפועל חולון תנסה לעצור את רצף ההפסדים כשתארח את עירוני נהריה

צביקה שרף מאמן מכבי אשדוד/באר טוביה. לירון מולדובן
הדהירה תימשך? שרף/לירון מולדובן

מכבי אשדוד/באר טוביה - מכבי קרית גת (19:45, משולב בספורט 5)

אחרי פתיחת העונה הצולעת, לא מעט פקפקו ביכולת של מכבי אשדוד לצאת מהתחתית, מקום אליו התרגלו בשנים האחרונות, אך בשבועות האחרונים הצליחו צביקה שרף ושחקניו לשנות את התמונה בצורה דרסטית, וכעת אחרי ארבעה ניצחונות רצופים מדובר בקבוצה החמה בליגה. באשדוד נהנים בעיקר מיכולת פנטסטית של שלושת הזרים - אייזיאה סוואן, דיאנטה גארט וצ'ארלס תומאס, כשגם אור סולומון נמצא בכושר מצוין, ועוזר לצהובים להישאר בצמרת. באשדוד לא מזלזלים בעולה החדשה, על אף היכולת הצולעת שלה לאחרונה, ושרף סימן את המשחקים הקרובים נגד קרית גת, ראשון לציון והרצליה כמשחקי מפתח לקראת המשך הדרך. ניצחון של אשדוד יהפוך את רצף הניצחונות הנוכחי של המועדון לארוך בהיסטוריה של הקבוצה בליגת העל.

העולה החדשה מקרית גת ביצעה השבוע שינוי ראשון בסגל, עליו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. הגארד טריי מקיני ג'ונס, שהצטיין רק בניצחונות הקבוצה, שוחרר ואת מקומו תפס כוכב המכללות לשעבר אלאנדו טאקר. הזר החדש, ששוחרר מנאנסי, הגיע לקרית גת ביום שישי, הספיק להתאמן עם הקבוצה מסוף השבוע, ויערוך את הופעת הבכורה שלו בדרבי הדרומי. בקרית גת מקווים כי טאקר יוכל להוביל לשינוי שיעזור לקבוצה לעצור את הרצף הרע שעומד על ארבעה הפסדים בחמשת המחזורים האחרונים. למרות השינוי, בצוות המקצועי ממשיכים לחפש אפשרויות לחזק את הסגל, כשגם שני זרים נוספים, דווין אוליבר וג'ייסון לאב, עשויים לעזוב אם המצב לא ישתנה.

שחקני הפועל חולון. אדריאן הרבשטיין
בתחתית. שחקני חולון/אדריאן הרבשטיין

הפועל חולון - עירוני נהריה (19:35, משולב בספורט 5)

שלושה הפסדים רצופים הובילו את הקבוצה של אלעד חסין מפתיחת עונה טובה למקום האחרון בטבלה. הסגולים לא ניצחו מאז המחזור השלישי, ונמצאים בירכתי הטבלה בשל משחק חסר נגד מכבי ראשון לציון שיושלם רק בסוף דצמבר.

בקבוצה קיבלו החלטה עקרונית לבצע שינויים בסגל בעקבות הסיטואציה אליה נקלעו, אך בשל שוק השחקנים הדליל, גם הגארד כריס רייט וגם הפורוורד מייק מוסר מקבלים הזדמנות נוספת. במועדון הפעילו בשבוע האחרון את כל כוחות השיווק העומדים לרשותם וההערכות הן שלפחות 4,000 אוהדי חולון יתמכו מחר בקבוצה. המתאזרח קלארק רוזנברג, שלא הרבה לשחק מאז שהצטרף, שוחרר מהקבוצה.

"מדובר במשחק קשה נגד קבוצה שעקצה כבר כמה קבוצות, נבוא נחושים על מנת לשמור על הבית ולנצח את המשחק", אמר מאמן חולון אלעד חסין לקראת ההתמודדות. דודו שמריז הוסיף: "מצפה לנו משחק קשה נגד קבוצה מחוברת שעשתה תוצאות מצוינות, אבל אנחנו משחקים בבית ורוצים וצריכים לנצח את המשחק הזה וכמובן גם בעזרת האוהדים שלנו שיבואו. אני מאמין שנציג יכולת יותר טובה ממה שהצגנו במשחקים האחרונים ונחזור לנצח".

הניצחון בשבוע שעבר על הפועל ירושלים קירב את עירוני נהריה שוב אל חבורת הצמרת באופן מפתיע. הקבוצה של אריק אלפסי, שכזכור סומנה בתחילת העונה כאחת המועמדות הבולטות לירידה לליגה הלאומית, ידעה להתעלות למרות יכולת לא מרשימה. בנהריה רוצים להמשיך במומנטום מהניצחון ביום ראשון וכדי לעשות זאת הם יצטרכו להמשיך לעצור את חולון בקליעות מבחוץ לקשת, כפי שהם עושים מתחילת העונה, ולקבל את התפוקה ההתפקית הרגילה מארבע הזרים הטובים שלה - מייקל אומה (15.1 נקודות למשחק), קמרון קלארק (14 נקודות למשחק), ריצ'רד האוול (13.6 נקודות למשחק) וגילברט בראון (12 נקודות למשחק).

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully