וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות החקירות נגדה: פולקסווגן שוקלת להפסיק את התמיכה בקבוצות הבונדסליגה

ענקית הרכב מגרמניה, שנחשדה לאחרונה כמי שזייפה נתונים של מבחני זיהום, שוקלת להפסיק לתת חסות לקבוצות ספורט. הנפגעות הצפויות: האנובר, ורדר ברמן, שאלקה ו-1860 מינכן

one

בווידאו: תקציר ניצחונה של ברצלונה על ריאל מדריד

על רקע החשדות והחקירות המתנהלות כנגד יצרנית הרכבים פולקסווגן, הספונסרית הראשית של וולפסבורג, אשר תומכרת כספית גם בהאנובר, ורדר ברמן ושאלקה מהבונדסליגה, וב-1860 מהליגה השנייה, גוברים הדיווחים על כך שהיא עשויה לחתוך באופן דרסטי את תמיכתה בהן ושוקלת אף לבטל לגמרי החסות אותה היא נותנת לקבוצות ספורט שונות.

על פי ה'בילד', פולקסווגן, שנחשבת לגדולה ביותר ביצור רכבים באירופה, ומתמודדת עם חקירות בעקבות חשד לזיוף מבחני זיהום, נמצאת במשבר הכלכלי החמור מאז היווסדה לפני 78 שנים, ושוקלת לחתוך בהוצאות שלה בעקבות ההפסדים. הנפגעות הראשיות הן קבוצות הבונדסליגה, כשעל פי ההערכה, החברה תומכת בכל קבוצה בכמיליון וחצי יורו בשנה, כשגם קבוצת ההוקי של וולפסבורג, לה היא נותנת חסות מלאה של חמישה מיליון יורו בשנה, תיפגע מאוד בעקבות המצב.

בחברה עצמה טוענים שכדורגל הוא עדיין המוצר האסטרטגי הגדול ביותר עבורה להשקעה ונתינת חסות, ושנכון לעכשיו, אין עדיין החלטה רשמית על צמצום הוצאות כלשהן. רק בחודש שעבר, בעקבות השערורייה של פולקסווגן, וולפסבורג, הקבוצה הראשית לה היא נותנת חסות, דחתה תכניות להקמת מרכז הדרכה חדש לנוער שאמור היה לעלות מיליוני יורו.

מקס מאייר שחקן שאלקה (שמאל) עם לירוי זאנה. GettyImages
עלולה להיות מהנפגעות הראשיות. שאלקה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully