וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שרן ייני כבש שער בכורה במדי ויטסה ארנהם

הקשר מצא את הרשת כבר בדקה השביעית עם ביצוע מלוטש, אך המשחק מול דן האח הסתיים ב-2:2. 90 דקות לכיאל ו-83 לחמד בתיקו של ברייטון, ניצחון לדמארי וזלצבורג, תיקו לגולסה ופאוק

שרן ייני שחקן ויטסה ארנהיים. GettyImages
שער בכורה בהולנד. שרן ייני/GettyImages

תגידו מזל טוב לקשר שרן ייני, שכבש הערב (ראשון) את שער הבכורה שלו בליגה ההולנדית והעלה את ויטסה ארנהם ליתרון על דן האח, במשחק שהסתיים ב-2:2. ייני (90 דקות) פתח במרכז השדה של ויטסה וכאמור מצא את הרשת במשחק החוץ כבר אחרי שבע דקות, עם ביצוע שגם חלוץ היה מתגאה בו. הוא קיבל כדור ממייקל ואן דר וורף, השתלט נהדר על החזה, עבר את השומר שלו וסיים באלגנטיות עם בעיטה ברגל שמאל אל הרשת. רובן סחאקן השווה בדקה ה-33, אבל בחלוף חמש דקות בוצעה עבירה על ייני והכדור החופשי הסתיים בנגיחה של קלווין לרדאם פנימה וזה 1:2 לוויטסה. המארחת השוותה עם פנדל של טימותי דריק (51).

* ברייטון, קבוצתם של תומר חמד ובירם כיאל, הייתה יכולה לחזור למקום הראשון בליגת המשנה באנגליה מול בריסטול, אך הסתפקה ב-1:1 והיא בשוויון נקודות עם האל סיטי המוליכה. האורחת פתחה מצוין עם שער של בובי זאמורה בדקה הראשונה, אך ספגה בפנדל בדקה הרביעית מרגליו של אנדרה גריי ולא הצליחה להכריע את המשחק. שני הישראלים פתחו בהרכב כשכיאל השלים 90 דקות בעוד חמד הוחלף בדקה ה-83.

* אייל גולסה פתח בהרכב של פאוק סלוניקי ושיחק 86 דקות ב-0:0 של קבוצתו בחוץ מול פנתוליקוס. פאוק עם ניצחון ליגה בודד בששת המחזורים האחרונים והיא רק במקום השישי בליגה היוונית, מרחק 14 דקות מהמוליכה המושלמת אולימפיאקוס. עבור גולסה היה זה משחק ליגה שלישי ברציפות בו הוא פותח בהרכב של איגור טודור.

* עומר דמארי פתח בהרכב רד בול זלצבורג, שניצחה 1:3 בבית את שטורם גראץ וחזרה לפסגת הליגה האוסטרית על חשבון אוסטריה וינה של רועי קהת. דמארי ספג צהוב בדקה ה-76 והוחלף בדקת הסיום, כשאת שערי הניצחון כבשו נאבי קייטה (87) וג'ונתן סוריאנו (93).

* חימנסטיק, ללא גל אראל, ניצחה 0:2 את יאגוסטרה בליגה הספרדית השנייה.

* הכוכב האדום בלגרד, מוליכת הליגה הסרבית, ניצחה 1:2 את רדניצקי ללא עידן ורד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully