וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי ניצחה 0:2 בסנט אטיין, הפתעה בדרבי הקורסיקני

בטשואיי ואנקודו סידרו למארסיי ניצחון ראשון בסטאד ז'ופרואה גישאר מאז 2009. גאזלק אז'קסיו ניצחה 1:2 בדרבי את באסטיה, האוהדים כיבדו את המארסייז. 2:2 בין ראן לבורדו

מישי בטשואיי שחקן מארסיי חוגג. רויטרס
לא מפסיק לכבוש. מישי בטשואיי/רויטרס

המחזור ה-14 בליגה הצרפתית נמשך היום (ראשון) עם הדרבי הקורסיקני שעבר בשקט יחסי אך סיפק תוצאה מפתיעה, כשבאסטיה הפסידה 2:1 במגרשה לגאזלק אז'קסיו הקטנטנה. קון השלישית סיימה ב-0:0 עם אנז'ה החמישית. ראן ובורדו נפרדו ב-2:2. במשחק המרכזי: מארסיי ניצחה 0:2 בסנט אטיין.

סנט אטיין - מארסיי 2:0

ניצחון חוץ שלישי ברציפות לקבוצה של מיצ'ל, שחגגה בסטאד ז'ופרואה גישאר בליגה לראשונה מאז אפריל 2009. המארחת, שאיבדה לפני הפגרה את חלוצה רוברט בריץ' שגמר את העונה, נכנעה בדקה ה-41 לשער הליגה התשיעי העונה של מישי בטשואיי. ז'ורז' קווין אנקודו, שבישל את הראשון, חתם את התוצאה בבעיטה בימין מקצה הרחבה. סנט אטיין מאבדת גובה עם הפסד שני ברציפות.

באסטיה - גאזלק אז'קסיו 2:1

הדרבי של קורסיקה, שנדחה ביום בעקבות רוחות עזות (כך באופן רשמי), סיפק הפתעה גדולה כאשר העולה החדשה גאזלק אז'קסיו ניצחה בפוריאני והורידה את באסטיה אל מתחת לקו האדום. בניגוד לתחזיות, דקת הדומיה לפני המשחק עברה בשקט יחסי וללא מחאות מצד הקורסיקנים שאמש תלו שלטים "עצובים - כן, צרפתים - לא". על כר הדשא, ברנדאו העלה את המארחת ליתרון כבר בדקה החמישית, אבל פנדל של הקמרוני ז'אק זואה (19) ושער של חאליד בוטאיב (70) שהוכשל בשוויון, הפכו את התוצאה.

משחקים נוספים:

ראן - בורדו 2:2
לראן: עוסמאן דמבלה (31), קמיל גרוסיצקי (75). לבורדו: אנצו קריבלי (41), דייגו קונטנטו (78)

קון - אנז'ה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully