וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאודיו ראניירי: "רוצה לראות את לסטר במקום שהיא נמצאת בו גם בסוף העונה"

הקבוצה ממזרח מידלנדס, שמנסה לעכל את העונה הנהדרת שעוברת עליה, היא הראשונה בסדר הגודל שלה שמוליכה את הפרמיירליג אחרי המחזור ה-13 מאז הקמתה ב-1992. העיתונים בממלכה כבר מזמן לא אדישים

one

בווידאו: תקציר הניצחון של לסטר על ניוקאסל

למרות ניצחון החוץ המרשים של ליברפול אתמול (שבת) על מנצ'סטר סיטי, שהנחיל לתכולים את הפסדם הביתי הגדול ביותר מאז 2001, ולמרות רוב הכותרות באנגליה המהללות את המייטירדס ואת מאמנם יורגן קלופ, ומתעסקות בחזרה של המתאגרף אנתוני קורלה, קשה להן להתעלם מהתופעה המדהימה שנקראת לסטר סיטי, שעלתה אתמול לראש טבלת הפרמיירליג לאחר עוד ניצחון, 0:3 על ניוקאסל.

השועלים, שמוליכים את הטבלה לאחר המחזור ה-13, הם הראשונים בסדר הגודל שלהם שעושים את זה מאז הקמת הפרמיירליג. לידס יונייטד, אסטון וילה וניוקאסל שעשו זאת בעבר, היו קבוצות טובות וגדולות בשנים בהן הובילו. לסטר, שרק בעונה שעברה ניצלה מירידה בצורה הירואית,
חיה בחלום.

שחקן לסטר סיטי, ג'יימי ורדי. AP
רוצה להמשיך ביכולת. ג'יימי ורדי/AP

עם הפסד אחד בלבד העונה ומקום ראשון בכיבוש השערים (28), את רוב ההלל מקבל ג'יימי ורדי, שאתמול השווה את שיאו של רוד ואן ניסטלרוי עם עשרה משחקים רצופים בהם כבש. נכון לעכשיו הוא מלך השערים של הליגה עם 13 כאלה, כשהדולק אחריו, רומלו לוקאקו, רק עם תשעה.

"נחמד כששחקן עבר כמו רוד ואן ניסטלרוי מפרגן ורוצה שאני אשבור את השיא שלו, אמר ורדי אחרי אתמול. "הוא לא חייב לעשות את זה ובכל זאת עושה. אני צובט את עצמי כל יום כדי להבין איפה אני נמצא. נראה מה יהיה הלאה". קלאודיו ראניירי, שמינויו בתחילת העונה זכה להרבה בוז, ממשיך לענות למבקרים שלו: "אנחנו כרגע בצמרת, אבל אני בהחלט רוצה לראות את הקבוצה שלי במקומות האלה גם בסוף העונה. אני שמח עבור ג'יימי, הוא בחור טוב וזה הישג נהדר. הוא הודה לחברים שלו שעזרו לו להגיע לשיא הזה".

מבחינת מספרים, ג'יימי ורדי רחוק שני שערים מהשוואת שיא הכיבושים ברצף בעונה. ואן ניסטלרוי עשה זאת על פני שתי עונות, והאחרון שעשה זאת בעונה אחת, היה ג'ימי דאן בעונת 1931/32. עם 13 השערים שלו, ורדי השווה גם את מספר השערים הגבוה בעונה אחת לשחקן לסטר, שהיה שייך של טוני קוטי ב-1999/00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully