וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ': "לא משנה מה יהיה בגמר, זו השנה הטובה בקריירה שלי"

הסרבי יפגוש את רוג'ר פדרר בגמר טורניר גמר הסבב בלונדון (20:00, ספורט1). נולה הפסיד העונה רק שש פעמים, אבל שלוש מהן לשוויצרי. פדרר: "אני חושב שהביטחון שלו קצת יותר גבוה"

נובאק דג'וקוביץ', טניסאי סרבי. AP
מחפש תואר נוסף. דג'וקוביץ'/AP

נובאק דג'וקוביץ' ורוג'ר פדרר יעלו הערב (ראשון, 20:00, ספורט1) למשטח באולם O2 בלונדון ויינעלו את עונת 2015 בטניס הגברים, עם משחק הגמר של טורניר גמר הסבב.

לכולם יש תקוות גדולות הערב. הסרבי שמדורג ראשון בעולם, מקווה לזכות בטורניר בפעם הרביעית ברציפות והחמישית בסך הכול, בעוד פדרר (3) מקווה לזכות בפעם השביעית. אוהדי הטניס בבירת אנגליה קודם כל מקווים שהמשחק ייערך כמתוכנן - הרי בשנה שעברה השוויצרי פרש בגלל פציעה והגמר למעשה לא התקיים.

דג'וקוביץ' ניצח השנה 81 משחקים וזכה ב-10 תארים, שלושה מהם בטורנירי גרנד סלאם. "זו העונה הטובה בקריירה שלי. לא משנה מה תהיה התוצאה בגמר, זו השנה הכי טובה שהייתה לי", אמר הסרבי שבדרך לגמר ניצח את רפאל נדאל בקלות 3:6, 3:6. אם הוא ינצח אגב, הוא ישווה את המאזן מול פדרר ל-22:22.

השניים נפגשו בבית המוקדם ופדרר ניצח בתוך 77 דקות בלבד וקטע לנולה רצף של 23 ניצחונות. הסרבי הפסיד רק שש פעמים ב-2015, אבל שלוש מהן היו לשוויצרי האגדי. המאזן השנתי ביניהם עומד על 3:4 לדג'וקוביץ' ופדרר ינסה להשוות, אבל יודע שזה יהיה יותר קשה מאשר במשחק בשבוע שעבר.

"היתרון שלי מהמשחק הקודם הוא שצברתי ביטחון בזכות הניצחון", אמר פדרר, "היתרון של נובאק מהמשחק הקודם הוא שעכשיו הוא מקבל הזדמנות שנייה לנצח אותי בטורניר הזה. אני עדיין חושב שהוא יתייצב למשחק עם ביטחון קצת יותר גבוה משלי, כי הוא מסיים עונה מאוד מוצלחת".

רוג'ר פדרר, טניסאי שוויצרי. AP
עדיין מוביל במאזן הפנימי. פדרר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully