וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירק נוביצקי: "פורזינגיס הוא הדבר האמיתי, השמים הם הגבול עבורו"

הרוקי של הניקס סוחף את הליגה בסערה: כל המספרים מפתיחת העונה הנהדרת שלו, המחמאות מכוכב דאלאס וג'יימס הארדן, והגב שמקבל מכרמלו אנתוני ודרק פישר. הלטבי צנוע: "מקווה שאמשיך כך"

רויטרס

בווידאו: כרמלו אנתוני מדבר אחרי הניצחון על יוסטון

לראשונה מזה זמן רב אוהדי הניקס מסוגלים לראות עתיד ורוד, וזה בעיקר בזכות אדם אחד, שחגג בקיץ האחרון את יום הולדתו ה-20, מתנשא לגובה של 2.21 מ' ועונה לשם קריסטאפס פורזינגיס. כשנבחר במקום הרביעי של דראפט ה-NBA, אוהדי הקבוצה מהתפוח הגדול הגיבו בשריקות בוז. כעת, אף אחד כבר לא מעז להגיד מילה רעה על שחקן הפנים הלטבי - בעיקר משום שאין כמעט שום דבר רע להגיד עליו.

הלילה (בין שבת לראשון) סיפק הלטבי 24 נקודות (8 מ-12 מהשדה, 2 מ-3 ל-3, 6 מ-6 מהעונשין) לצד 14 ריבאונדים, 7 חסימות ו-2 אסיסטים. פורזינגיס הפך לרוקי הראשון של הניקס מאז 1973/74 שרושם לפחות 20 נקודות, 10 ריבאונדים ו-5 חסימות במשחק בודד, והפך לבן ה-20 הראשון שרושם מספרים שכאלה מאז ששאקיל עשה זאת פעמיים ב-1992/93. כמו כן, הרוקיז היחידים שסיימו משחק עם לפחות 20 נקודות, 10 ריבאונדים ו-7 חסימות ב-20 השנים האחרונות היו פאו גאסול, דין גארט, למאר אודום וטים דאנקן (4 פעמים). בוודאי גם לא תופתעו לדעת שפורזינגיס אחראי כעת על שיא הנקודות לרוקי ב-2015/2016 (29), ריבאונדים (15, בצוותא עם ג'אליל אוקפור) וחסימות (7).

לא מעט בזכות הרוקי שלהם - "הגבוה הכי לוהט בניו יורק מאז פטריק יואינג", לפי ESPN - הניקס חגגו ניצחון רביעי ברציפות, דבר שלא עשו מאז משחקי הסיום של עונת 2013/2014. כמו כן, ניו יורק (6:8) לא היתה במאזן חיובי בשלב כל כך מאוחר של העונה מאז 2012/13.

שחקן ניו יורק ניקס קריסטאפס פורזינגיס. רויטרס
כובש את התפוח הגדול בסערה. פורזינגיס/רויטרס

כרמלו אנתוני התייחס בסיום המשחק לשריקות הבוז ההן בדראפט: "זה היה מתוך דאגה של אנשים שלא הבינו. אנשים לא ידעו למה לצפות. אף אחד מעולם לא ראה אותו. אף אחד לא ציפה ל-24, 14 ו-7, אבל אני אקח את זה".

דרק פישר הוסיף: "אחד הדברים שהכי הרשימו את ההנהלה זה היכולת המרשימה שלו בהגנה. כולם, כמובן, הוקסמו מיכולות הקליעה שלו, אבל חשבנו שההגנה שלנו תעניק לו סיכוי להיות טוב מאוד. הוא נראה נינוח מאוד מתחילת המשחק, החסימות שלו הכניסו לנו אנרגיה. הוא משתפר ממשחק למשחק".

פורזינגיס עצמו הצטנע ואמר: "אני מרגיש נוח ממשחק למשחק. הזריקות שלי נכנסות, ואני מקווה שאמשיך כך. הדבר החשוב הוא לנצח משחקים, לא משנה מי מצטיין".

גם בצד המפסיד החמיאו לכוכב הצעיר. ג'יימס הארדן אמר: "הוא היה היחיד שהשאיר אותם במשחק. ההופעה הגדולה שלו ניצחה להם את המשחק".

עוד לפני המשחק התייחס דירק נוביצקי ללהיט של הליגה ופרגן: "הוא הדבר האמיתי. השמים הם הגבול עבורו. הוא ארוך, אתלטי, קשוח, יש לו טאץ', והוא מסוגל לקחת את הכדור לסל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully